I Need Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 men kyss mig i arslet, vill ju ha spelet till Playstation eller Playstation två!!! Hahahahahhaahhahahahaahahhahahahahahhahaahahaahahahahaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 men kyss mig i arslet, vill ju ha spelet till Playstation eller Playstation två!!! Ehh, vad har det med förseningen att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 (redigerad) Ehh, vad har det med förseningen att göra? Undrar ochså Tro mig eller ej säkert nån som är här och ska börja spama snart. Redigerad 25 augusti, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 men kyss mig i arslet, vill ju ha spelet till Playstation eller Playstation två!!! Lyckas du köra spelet på några av dom andra Playstation konsollerna så köper jag en PS3;a åt dig.. eller en kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Lyckas du köra spelet på några av dom andra Playstation konsollerna så köper jag en PS3;a åt dig.. eller en kaka. jag hade valt kakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 skulle det ge verklighets känsla eller? krocka med en bil, så skakar en kontroll? skoj ju.. tro mig när ja säger detta; ni som köper det, kommer inte ens att bry er !! Vissa kör SA och dildo sammtidigt vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Vissa kör SA och dildo sammtidigt vettu Rolig som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) Rolig som vanligt. Vissa kör SA och dildo sammtidigt vettu Aja, det var jävligt synd med försening. Kände på mig att det skulle hända något liknande. Även väldigt fult att loggan blev fel I speltidningen. Redigerad 27 augusti, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 (redigerad) Rolig som vanligt. Har du något emot mig? Det är för att jag är vit va? VA?? Cypress gillade det. Men ok, har du tråkig humor så har du.......... Laj Redigerad 29 augusti, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Aja, det var jävligt synd med försening. Kände på mig att det skulle hända något liknande. Även väldigt fult att loggan blev fel I speltidningen. Varför står det Stellhell i citatet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Grand Theft Auto 4: Collectors Edition Genre: Action / Äventyr Lagerstatus: Kommande, 2008-03-31 Frakt: Läs mer här... Pris: 1195 kr Är det releasedatumet bekräftat nu? Verkar ändå vara ganska bra releasedatum. Sista på en månad / precis ett år efter första trailern och därmed infon släpptes. Är väll ganska trevligt. Funderar på att boka den där btw. Collectors edition PS. Samma releasedatum står på artikeln om endast spelet också. DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) Har du något emot mig? Det är för att jag är vit va? VA?? Cypress gillade det. Men ok, har du tråkig humor så har du.......... Laj jaha, va de ett skämt me dildon? VAFAN!!! om det stämmer att det släpps 31/3-2008 så kommer jag DAMPA! för jag är i KINA DÅ!!! HORA!!! Redigerad 4 september, 2007 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 jaha, va de ett skämt me dildon? VAFAN!!! om det stämmer att det släpps 31/3-2008 så kommer jag DAMPA! för jag är i KINA DÅ!!! HORA!!! Vilken OTUR man KAN HA!!!!!!!1!1!! Ställ in resan, det är värt det Går det att förhandsboka redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Här diskuterar vi hurvida GTA IV är försenat och hur länge, inte en massa annat skit. Återgå till topic annars kommer samtliga inblandade varnas för spam och tråden kommer att låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 det kommer säkerligen vara lång sån här nyhets torka nu tack vare en mega försening!! BTW ALLA som bryr sig ! jag e hemma 28mars igen turligt nog, så blir ingen miss att handla de på releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Eeeh.. Om det släpps den 3 mars så har väl inte att du kommer hem den 28:e något med ifall du missar det eller inte?? Det som är relevant är väl snarare när du åker?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 BTW ALLA som bryr sig ! jag e hemma 28mars igen turligt nog, så blir ingen miss att handla de på releasen Det är nog bara du som bryr sig... men men kul för dig Jag tycker iallafall att det är en stor fördel att spelet har blivit så pass försenat med tanke på att priset på Playstation3 kommer nog ha minskat en hel del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Eeeh.. Om det släpps den 3 mars så har väl inte att du kommer hem den 28:e något med ifall du missar det eller inte?? Det som är relevant är väl snarare när du åker?? nej, jag har fel på min signatur om de är den du syfta på.. på massa sidor man ska förbeställa det, så står de 31e mars inte 3e.. så det blir antingen i början eller slutet av mars.. men i och med ja åker 13e och hem 28e så ja missar inte releasen om en inte ändras igen iaf, jag e faktiskt oxå lite småglad över förseningen för ja har faktiskt inte cash till både Assassins Creed & GTA IV.. så, possitivt e allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nilsson Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 den 31 mars 2008 ska jag oavsett veckodag dra ner persiennerna och spela gta iv tills jag inte orkar mer och somnar av utmattning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 den 31 mars 2008 ska jag oavsett veckodag dra ner persiennerna och spela gta iv tills jag inte orkar mer och somnar av utmattning... Ord. Skolan spelar igen roll om man jämnför med IV. Jag avgudar två saker: Mötley Crüe och IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts