kicken Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 aja! du kan se fram emot assassins creed den 29/9!! det gör jag iaf!! OT: ja tror på något av detta som står i tråden när jag hör oficiella framträndade från någon högre makt inom take2 eller rockstar.. Du får ändra datum i din signatur nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jag har haft en Xbox 360 sedan den 16:e december 2006. Rockstar och Take 2 är en bunt horor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Du får ändra datum i din signatur nu.... så? fan.. hoppas iaf detta kommer innan 2008!! så blir ja inte lika besviken.. nån månad klarar man, men fan inte nästan ett år från nu! EDIT: Ps. "I Need" dom kan inte vara horor! för då hade dom tjänat extra pengar, och då hade deras ekonomiska problem inte funnits kanske? vad tror ni? Redigerad 4 augusti, 2007 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Men då kan jag köpa Tiger Woods till min 3:a, plus att jag då kan köpa PES och FIFA. Perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Men då kan jag köpa Tiger Woods till min 3:a, plus att jag då kan köpa PES och FIFA. Perfekt. seriöst,tiger woods är nog den mest avslappnande spelserien skulle ja tro! såå jävla soft att bara ligga och spela det.. och när det är såna knall gröna banor så blir man helt lugn ajja, Ontopic igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 hoppas värkligen spelet släpps i november/december och inte i april. Det är nog säkert det bästa för rockstar också, dom kännar nog mer på det då. Kan det ta så jävla lång tid, spelet är ju fen 84 % klart ( om man nu ska tro på spel tidningar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 aja! du kan se fram emot assassins creed den 29/9!! det gör jag iaf!! OT: ja tror på något av detta som står i tråden när jag hör oficiella framträndade från någon högre makt inom take2 eller rockstar.. Om man är betatestare kanske. Spelet släpps till allmänheten den 9:e november 2007 förutsatt att inga förseningar inträffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Tycker Rockstar kan släppa en liten "ursäkta" trailer så vi kan bli lite glada iallfal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Men spel blir alltid, alltid, utan undantag, försenade. Blev ni verkligen förvånade?! Jag har väntat mig det här hela tiden. Sendan är det garanterat ett marknadsföringstrick tror jag. De tjänar mer efter jul tror jag. Redigerad 4 augusti, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Men spel blir alltid, alltid, utan undantag, försenade. Blev ni verkligen förvånade?! Jag har väntat mig det här hela tiden. Sendan är det garanterat ett marknadsföringstrick tror jag. De tjänar mer efter jul tror jag. men all anade väl försening, men inte på 6månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) men all anade väl försening, men inte på 6månader! Take Two's Q2 skatteår börjar i februari och slutar i april... spelet kan komma ut i februari som tidigast, och april som senast... så det är 6 månader om det absolut värsta händer. Och jag anade ingen jävla försening... San Andreas blev ju försenat, men det var ju fan en vecka... LCS och VCS släpptes väl när de var planerade, ingen försening... Ärligt talat när jag såg trådtiteln första gången trodde jag det var någon nisse som trodde han var sååå rolig när han posta en sån här tråd, och tänkte att "näää, det kan fan inte vara sant...". Redigerad 4 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Take Two's Q2 skatteår börjar i februari och slutar i april... spelet kan komma ut i februari som tidigast, och april som senast... så det är 6 månader om det absolut värsta händer. Och jag anade ingen jävla försening... San Andreas blev ju försenat, men det var ju fan en vecka... LCS och VCS släpptes väl när de var planerade, ingen försening... Ärligt talat när jag såg trådtiteln första gången trodde jag det var någon nisse som trodde han var sååå rolig när han posta en sån här tråd, och tänkte att "näää, det kan fan inte vara sant...". ja menade att alla anade att det kunde bli en försening på kanske högst en månad eller nåt.. men asså, fan.. man e helt depp över detta nu om det verkligen är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Take Two's Q2 skatteår börjar i februari och slutar i april... spelet kan komma ut i februari som tidigast, och april som senast... så det är 6 månader om det absolut värsta händer. Och jag anade ingen jävla försening... San Andreas blev ju försenat, men det var ju fan en vecka... LCS och VCS släpptes väl när de var planerade, ingen försening... Ärligt talat när jag såg trådtiteln första gången trodde jag det var någon nisse som trodde han var sååå rolig när han posta en sån här tråd, och tänkte att "näää, det kan fan inte vara sant...". VCS försenades med två veckor, LCS vet jag inte. EDIT: Nyhet skriven på GTAnytt! Redigerad 4 augusti, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) VCS försenades med två veckor, LCS vet jag inte. EDIT: Nyhet skriven på GTAnytt! Andra ekonomiska kvartalet, inte kvarteret. Sen blev jag lite förvirrad, mars är inte i andra kvartalet. Redigerad 4 augusti, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Andra ekonomiska kvartalet, inte kvarteret. Sen blev jag lite förvirrad, mars är inte i andra kvartalet. Va? Oj, skäms lite F.ö. räknas ekonomiska kvartal annorlunda än de vanliga. "Nyår" är inte första januari, utan... vet ej. Farsan vet säkert. Fixade såklart felskrivningen, btw. Redigerad 5 augusti, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Men vad fan, sluta grina så förbannat. Det är ett spel, era liv hänger inte på en tunn tråd precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Tycker Rockstar kan släppa en liten "ursäkta" trailer så vi kan bli lite glada iallfal Eller en liten spelbar demo på xbox live, så man har en liten karamell att suga på tills nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Och jag som längtade så . Hoppas att de gör spelet jävligt mycket bättre nu. Annars..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Och jag som längtade så . Hoppas att de gör spelet jävligt mycket bättre nu. Annars..... Jag tror inte att det går att göra bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Men vad fan, sluta grina så förbannat. Det är ett spel, era liv hänger inte på en tunn tråd precis. Det gör det visst, "WoW"-äckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts