Ceone Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Läs och gråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Jag fattar inte, på den senaste previewen sa dom att dom låg på schemat, vad har ändrats på bara nån vecka? Men förbannat illa! Redigerad 2 augusti, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Läs och gråt Inte så farligt för min del. Jag har ändå inga planer på att köpa PS3 före GTA IV, och om det nu dröjer ända till 2008, så betyder det att PS3 troligtvis har blivit billigare till dess Men visst är det tråkigt, speciellt för dem som redan har PS3/Xbox 260 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Det var som attans. Inte för att jag bryr mig, men ändå. Rockstar får nog vänta sig brevbomber nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) SECOND QUARTER OF 2008?! Great, då kan jag önska det till min födelsedag... . Redigerad 2 augusti, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Mummel... Redigerad 2 augusti, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Bra att de tar den tid på sig de behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Inte direkt förvånande. Bra att de tar den tid på sig de behöver. Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Blev inte ett dugg förvånad. Men som Jacker skrev, det är bra att de tar på sig den tiden de behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Hur menar ni med "ta på sig den tid de behöver"? Det är ju på grund av dålig ekonomi som T2 måste skära ner på utvecklingen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Heller ett försenat jättebra spel än ett tidigt lite sämmre spel. Men visst är det tråktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 vad snackar vissa här om?! vad jag fatta av det ja läste så var det ekonomiska problem, vilket saktar ner utvecklingen bara? ingenting lär bli bättre än planerat? det är bara försenat inte förbättrat..? fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Ja, men ju mer tid de även får på sig, nu kanske de inte gör allt under press så blir det bättre, mindre buggar, mer test timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 HA. Förvånade mig inte alls. Men som många redan har sagt så har jag hellre ett bättre buggfriare GTA IV i handen än ett som liknar San Andreas. PS3 hinner förmodligen sjunka några hundralappar i pris också innan spelet kommer ifall vi har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Men faaan vad besviken man blir, hade tänkt att inhandla mig en PS3 nästa vecka! Fyfan vad drygt det känns nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Ja, men ju mer tid de även får på sig, nu kanske de inte gör allt under press så blir det bättre, mindre buggar, mer test timmar. "De" blir ju färre? De får färre resurser och måste alltså ta mer tid på sig för att utvecklat/testa spelet. Inte alls bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 MUAHAHAHAHA!!! Så kan det gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 "De" blir ju färre? De får färre resurser och måste alltså ta mer tid på sig för att utvecklat/testa spelet. Inte alls bra. Tror de drar ner på dem som redan har gjort sitt på GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Q2 2008...? Så fel har de inte räknat... det ligger en hund begraven... de gör någon stor skillnad på spelet. Suger förresten... vad ska man spela nu... Redigerad 3 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeonRubenstein Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 då borde det komma lite mer trailers än bara 3.tycker iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts