AddZ Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) Detta svar fick jag bara av rockstarHey mate, Thanks for the email. Unfortunately, since we haven't announced plans for any possible PC version of Grand Theft Auto IV, I'm afraid I don't have an answer for you. Stay tuned to the Rockstar Games official website for details on all of our upcoming game announcements. Med andra ord kommer vi få vänta länge på GTA IV till pc Jag hoppas då att det gör det! Då kan dom tjäna in ännu mer pengar som dom kan lägga på kommande GTA Som sagt dom kanske behöver pengar från dom som köper till xbox och ps3 först innan det kommer till pc, ni måste förstå att det inte är gratis att göra detta spel med den grafiken dom kommer behöva ett helt nytt grafik system / spelmotor till pc å det kommer kosta. Så skulle nog tro att det är därför dom inte släpper till pc just nu. Redigerad 6 januari, 2008 av AddZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Och hur kan vi vara säkra på att det är inte du som har hittat på denna text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddZ Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Och hur kan vi vara säkra på att det är inte du som har hittat på denna text? Jag kan väll printa den då om du inte tror mig http://img178.imageshack.us/img178/6985/rockstargameskq2.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Fick ont i ögonen av att läsa din post, AddZ. Snälla, mellanrum, kommatecken, punkter och citat-tecken ("insert qoute here") är inte helt fel att använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddZ Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Fick ont i ögonen av att läsa din post, AddZ. Snälla, mellanrum, kommatecken, punkter och citat-tecken ("insert qoute here") är inte helt fel att använda Nöjd? Har editat texten. Redigerad 6 januari, 2008 av AddZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Mer nöjd iallafall. Men smärtan kvarstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddZ Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Mer nöjd iallafall. Men smärtan kvarstår Är du typ lärare eller något? Låter som min lärare när hon klagar 24/7 Aja tillbaks till ämnet. Jag tror vi kommer få vänta till November ~ på GTA IV till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) jag kanske verkar dum nu men jag har hört rykten på att det kommer till pc Redigerad 6 januari, 2008 av burken12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Logiken säger att det kommer att komma till PC förr eller senare. Men som dom säger i Max Payne 2: Logic is a bitch... Och nej, jag är inte lärare. Bara aningen grammatisk korrekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
natan Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Varför? Jag skulle bli väldigt förvånad om det kom till PC. dom har ju sagt samma sak om tidigare gta-spel.. men dom har kommit till pc...iof senare men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 dom har ju sagt samma sak om tidigare gta-spel.. men dom har kommit till pc...iof senare men iaf Ja, men allt vad som hänt efter SA-tiden att döma så tar jag den slutsatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Ja, men allt vad som hänt efter SA-tiden att döma så tar jag den slutsatsen. Agree with that. Jag skulle gissa att det tar mer än bara till november, säkert till -09. Speciellt om dom måste göra en ny grafikmotor.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Det som hände med Stories-spelen var p.ga ett kontrakt som Rockstar Games hade med Sony. Är iallafall vad jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddZ Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Agree with that. Jag skulle gissa att det tar mer än bara till november, säkert till -09. Speciellt om dom måste göra en ny grafikmotor.! Hoppas dom får in mycket pengar. Så kan dom börja på PC versionen direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Agree with that. Jag skulle gissa att det tar mer än bara till november, säkert till -09. Speciellt om dom måste göra en ny grafikmotor.! Vad säger emot att de inte kan tweaka grafikmotorn de har till X360/PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Hoppas dom får in mycket pengar. Så kan dom börja på PC versionen direkt För att du och flera andra skall kunna ladda ner det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 För att du och flera andra skall kunna ladda ner det eller? Vad får dig att tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Vad får dig att tro det? Kanske för att många laddar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Kanske för att många laddar ner. Men han kanske köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 För att du och flera andra skall kunna ladda ner det eller? Varför skulle alla ladda ner spelet för? Finns folk som köper spelen också, you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts