Tux Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Jag söker ett spel som antigen är som Warcraft 3(uppifrån) eller som WoW(Bakifrån) som man kan lira LAN/Online. Det ska finnas magi också. Jag söker alltså inte efter nåt specifikt spel utan jag behöver tips på spel som liknar min beskrivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Jag söker ett spel som antigen är som Warcraft 3(uppifrån) eller som WoW(Bakifrån) som man kan lira LAN/Online. Det ska finnas magi också. Jag söker alltså inte efter nåt specifikt spel utan jag behöver tips på spel som liknar min beskrivning. Warhammer 40,000 - Dawn of war är ett roligt spel. Vet dock inte hur det är att spela online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Jag söker ett spel som antigen är som Warcraft 3(uppifrån) eller som WoW(Bakifrån) som man kan lira LAN/Online. Det ska finnas magi också. Jag söker alltså inte efter nåt specifikt spel utan jag behöver tips på spel som liknar min beskrivning. Dungeon Siege 1 och 2 ... Kommer bara på denna just nu, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Neverwinter Nights. Redigerad 3 augusti, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 De flesta RPG och MMORPG stämmer ju in på beskrivningen då det inte finns många utan magi, eller? Sedan finns det säkert strategispel också som är så, men jag har ingen koll på de spelen. Nåväl, Guild Wars är kul. Fri kamera så du kan ha den hur du vill, och magi finns. Diablo II + LOD. Fast kamera uppifrån, magi finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Jedi Academy. På det kan man ju typ ha magi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 De flesta RPG och MMORPG stämmer ju in på beskrivningen då det inte finns många utan magi, eller? Sedan finns det säkert strategispel också som är så, men jag har ingen koll på de spelen. Nåväl, Guild Wars är kul. Fri kamera så du kan ha den hur du vill, och magi finns. Diablo II + LOD. Fast kamera uppifrån, magi finns. Behöver man inte betala i månaden för att lira Guild Wars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Behöver man inte betala i månaden för att lira Guild Wars? Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Behöver man inte betala i månaden för att lira Guild Wars? Noop. Bara spelet kostar sen kan du spela hur mycket du vill utan att betala i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Strategi: Age of Mythology. Kanske? De flesta RPG och MMORPG stämmer ju in på beskrivningen då det inte finns många utan magi, eller? Fallout 1+2 Mount & Blade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts