JOHGRU Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) HJÄLP!!! Jag köpte GTA Vice City i förrgår men det funkar inte att starta dator laddar men sen slutar den. Är det någon som kan hjälpa mig!!!! Våran dator är en Acer Aspire 3003LMi :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 1. Systemkraven passar (eller vad man ska säga). 2. Drivrutiner vet jag inte hur man ändra eller uppdaterar när jag frågade på affären där jag köpte spele så sa dom att jag skulle uppdatera drivrutinerna för grafikkort. Hur gör man det???? 3. Inget felmeddelande kommer upp. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Har testat hur många gånger som helst! :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Mitt grafikkort heter SiS M760GX. Redigerad 3 augusti, 2007 av JOHGRU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 HJÄLP!!! Jag köpte GTA Vice City i förrgår men det funkar inte att starta dator laddar men sen slutar den. Är det någon som kan hjälpa mig!!!! Våran dator är en Acer Aspire 3003LMi 1. System krav? 2. Drivrutiner? 3. Kommer det felmeddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Du har alltså installerat det, men sen går det inte att starta.. Eller? Testa att installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 -->Om du har Nvidia Geforce grafikkort <-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 pröva att starta om datorn och se om det funkar annars så installerar du om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaaR Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Enligt vad jag läste så klarar ditt grafikkort bara DX7. Så det kan vara det som strular. Var dock på ett forum som jag hittade det så man kan ju inte vara helt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts