NiKe-eKiN Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 rösta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 DET VERKAR SOM INGEN BRYR SIG OM ÅLDERS GRÄNSEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 vadå för åldersgräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 vadå för åldersgräns? Skojar du? Till GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 jaha *trög* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 man ska vara 18 år för att spela det för det är extremt våldsamt jag bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 jag tror nog att de inte é nån som bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Jag bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 En lättpåverkad person blir nog mer påverkad av att se en våldsam actionrulle från 15 år än att spela GTA3 som är från 18 år. Jag tycker att GTA3 borde sänkas till 15 år för de flesta affärer bryr sig ändå inte om åldersgränsen och det är vi under 18 som är den största målgruppen för GTA-spelen. Rockstar skulle ju gå i konkurs om bara vuxna köpte deras spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 då blir jag den första att svara på frågan..! Jag är 18 år gammal, fyller 19 i maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 då blir jag den första att svara på frågan..! Jag är 18 år gammal, fyller 19 i maj. Du glömde å rösta eller så röstade du fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 (redigerad) man ska vara 18 år för att spela det för det är extremt våldsamt jag bryr mig inte E det så??? Man får väll inte köpa det om man e under 18 men det e väll inte rekomenderat för dom som e under 18.. Som med snus och cigg, man får inte köpa om man e under 18 men man får andvända det! Redigerad 22 februari, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts