Jojje Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) Är det någon som har tittat på YouTube Poop? Det finns en hemsida där det finns en jävla massa, länk här. Så vad är en YouTube Poop? Det är för det mesta klipp från CD-i spelen Hotel Mario, Zelda: Wand of Gamelon och Zelda: Faces of Evil som de har kastat omkring eller ändrat på ett humoristiskt sätt. Men det kan vara andra teman också, som t.ex Simpsons eller Matrix. Här är tre jag har gjort: Simpsons Sucky Safari (Simpsons) [Akta öronen, högt ljud i början.] Switch has a seizure (Matrix) Neo wants cookies (Matrix) Här är mina favoriter: GEORGE'S AIDS-TASTIC ADVENTURE (Volvic reklam) What is Spaghetti? (Zelda) You want it? (Zelda) MAMA LUIGI IS A NUCLEAR WEAPON (Mario) [Akta öronen, högt ljud.] Redigerad 1 augusti, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Ja det var ju.. roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Jag känner mig ytterst förvirrad. Det fanns inget sammanhang i filmen, ser ut som ett verk av såna där konstnärer som gör underliga saker. Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Jag finner inte det roliga i någon av filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 En enda smiley kan användas som kommentar till detta..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Dö. Redigerad 8 augusti, 2007 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Vissa personer finner dessa filmer roliga på grund av dess osammanhängade "handling", jag delare dock inte deras åsikter och finner den endast underhållande under situationer som exempelvis "övertrötthet"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts