Plaisir Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Klantig som jag är så har jag tappat bort skivan till mitt trådlösa nätverkskort och Windows vägrar ju sjäääälvklart att ha drivrutiner till det.. Så nu sitter jag här utan drivrutiner och blir galen på att D-Link inte har några på sin hemsida.. De enda jag hittar var tydligen inte till mitt nätverkskort. Så är det någon vänlig själ som vill dela med sig av sina drivisar?? Vore toppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) Klantig som jag är så har jag tappat bort skivan till mitt trådlösa nätverkskort och Windows vägrar ju sjäääälvklart att ha drivrutiner till det.. Så nu sitter jag här utan drivrutiner och blir galen på att D-Link inte har några på sin hemsida.. De enda jag hittar var tydligen inte till mitt nätverkskort. Så är det någon vänlig själ som vill dela med sig av sina drivisar?? Vore toppen Dom har visst drivrutiner.. KLICK Gå in på "Teknisk support" till höger, Välj din version av kortet (Det kan man se PÅ själva kortet). Och sen lite längre ner så finns "Program/Drivrutiner ". Redigerad 1 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Dom har visst drivrutiner.. KLICK Gå in på "Teknisk support" till höger, Välj din version av kortet (Det kan man se PÅ själva kortet). Och sen lite längre ner så finns "Program/Drivrutiner ". Anledningen till att jag inte hittade någon var att jag bara letade på deras engelska sida.. Hittade den där drivrutinen nån gång vid 5 imorse sen. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Anledningen till att jag inte hittade någon var att jag bara letade på deras engelska sida.. Hittade den där drivrutinen nån gång vid 5 imorse sen. =) Haha, Ägande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts