JSHC Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Tjenare, tänkte att det behövdes en sådan här tråd, vet inte riktigt hur många det är som lyssnar på den här sortens musik, dock är jag en av dom. Så här kan ni snacka om de senaste låtarna, diskutera om vilka DJs eller producers som toppar eran lista osv! För er som inte vet vad EDM är så kan ni gå in HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Darude - Ecstacy dunkar i högtalarna nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Nu kom den! ---- Lyssnar inte direkt på sån här musik, techno kan sita fint ibland iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Astrix - On Fire, riktigt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Moby - Lift Me Up (Mylo remix) är bra. Är inte direkt supernördig i EDM men vissa låtar kan vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Lyssnar inte speciellt mycket på techno (låt mig kalla det vad jag vill <_>), men det finns många låtar inom genrerna som jag gillar. Jag passar på att tipsa om ett par: Orbital - Technologicque Park Drunkenmunky - Calabria Eddy Wata - La Bomba Prodigy - Spitfire Haak - Frenzy Reel 2 Real - I Like to Move it, åhh vilka minnen jag får av den. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Alla låtar från "Fat of the Land" och frammåt med Prodigy är starkt rekommenderade. Spenderade en hel sommar med WoW, vara skygg för solen och Prodigy. Speciellt.. Prodigy - Voodoo People Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) Prodigy - Action Radar Prodigy - Girls Prodigy - Fuel my Fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Alla låtar från "Fat of the Land" och frammåt med Prodigy är starkt rekommenderade. Spenderade en hel sommar med WoW, vara skygg för solen och Prodigy. Mjo, prodigy är underbara De flesta låtarna med ATB är riktigt sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Darude-Sandstorm spelas just nu,grymt härlig låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Jag har en del EDM på datorn men har inga favoritproducenter eftersom jag oftast bara gillar en låt av varje. En av favoritlåtarna är dock The Immortals - Techno Syndrome (12" Mix), temalåten till Mortal Kombat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) Åh, den låten älskar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Mmm, jag brukar lyssna på sånt när jag tränar och då blir det väldigt ofta nån billig skit som t.ex. Cascada. Haha. Tyvärr har, antagligen pga någon variant av klassisk betingning (se Ivan Pavlov), sådan musik för mig blivit så förknippad med svett, blodsmak och ansträngning att jag numera har svårt att "njuta" av den. (Btw. nya träningslåtar i genren mottages naturligtvis med tacksamhet) Alright then. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Älskar sån här musik, har gjort det sen jag var typ 8 eller något. Dock älskar jag nästan allt, så att komma ihåg låt- och artistnamn är inget jag har gått in så värst hårt för. Har lite skivor på datorn som jag brukar dra igång, helt enkelt. Sitter ni inne med något albumnamn som är riktigt, riktigt bra så säg gärna till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Älskar sån här musik, har gjort det sen jag var typ 8 eller något. Samma här. Har bara en sak att säga. Reel 2 Reel - I Like To Move It. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Laser - Det Var En Gång En Fågel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Brukar aldrig lyssna på sån här musik. Dock har det blivit ett par låtar på gymmet och inför hockeymatch. Hörde en inför en cup i Sandviken som jag gillade. EMI - Anima Libera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Nightcrawlers - Push The Feeling On Gammal housedänga från 90-talet. Gillar den. Annars är "EDM",som det tydligen heter, inget för mig (längre). Visst, duger som bakgrundsmusik, men inte mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Sitter ni inne med något albumnamn som är riktigt, riktigt bra så säg gärna till. Har säkert sagt det redan men: Hard Dance Mania 1 och 2 är de bästa albumen jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Clubraiders - Move Your Hands Up det är nog den absolut skönaste låten inom den här musikenstilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Jag brinner för elektronisk musik. Hardstyle ligger högst på listan, med favorit-DJ:s som Yoji Biomehanika, Blutonium Boy, Alpha Twins, DJ Isaac, Lady Dana, Luna, Deepack, Pavo och Zany. Hardcore, speedcore, rave, vocal trance, psytrance och hard trance funkar mycket bra i mina öron också. Dansa jumpstyle är så jävla skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts