Eudoros Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Varför kan jag inte byta tema på windows? Jag har försökt med Uxtheme Patcher grejen, men så fort jag försöker "patcha" så kommer den här rutan upp och det avbryts: Och om jag försöker att lägga in teman som jag laddat ner i WINDOWS --> Resources --> Themes nu så händer ingenting. Dom kommer inte upp, helt enkelt. Någon som vet vad man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Du har väl Windows NT-systemfiler i din C:/Windows/-mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Du har väl Windows NT-systemfiler i din C:/Windows/-mapp? Jeez, är ju hur många filer som helst där, och själv har jag inte en aning om vilka det är som är NT-filerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts