samuelszon Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Ja, det är väl självklart. Men jag har upptäckt att de med samma typ av forum som detta, ibland har färre eller till och med fler smileysar. Har Hultenius valt vilka som skall vara synliga, eller måste han lägga till smileys för att de skall bli tillgängliga? Flashback har ju t.ex. måånga fler smileysar än vad vi har. Jag vet dock inte om det är samma forumtyp, men Gitarrforum.se, som är av samma typ har t.ex. inte , och . Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Låt oss konstatera att vi har alla som behövs =) Och ja, adminstratörerna kan bestämma vilka som ska vara synliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Låt oss konstatera att vi har alla som behövs =) Och ja, adminstratörerna kan bestämma vilka som ska vara synliga Nja, det är väl bara Hultan som kan bestämma? Inte Kalle, Stellan och Arvid, eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Åh, vad glad jag är över -smilien! Den finns minsann inte på något annat forum som jag har besökt. Men för att hålla mig till ämnet så kan jag säga att jag är nöjd med de smilies som finns. Behövs inte fler. Förutom möjligtvis de här två. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Ah, de är bra att ha ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Förutom möjligtvis de här två. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Ah, de är bra att ha ibland. Gosse lilla! -smileyn då?! Helt ovärdelig ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Förutom möjligtvis de här två. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Ah, de är bra att ha ibland. och denna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Gosse lilla! -smileyn då?! Helt ovärdelig ju. Ja, men jag tycker inte att den ska börja överanvändas (det är rätt illa redan nu ). Så den kan jag gärna vara utan. och denna: Haha, vet inte om jag ska ta det som en pik eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Vi har bara standardutbudet (plus några extra). http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Dessa kan läggas till om ni hittar upphovsmännen och om det är OK att lägga upp dom här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Vi har bara standardutbudet (plus några extra). http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Dessa kan läggas till om ni hittar upphovsmännen och om det är OK att lägga upp dom här. Aha, OK! För det är exakt de jag tänkte på som kan vara bra och ha, möjligen den som slickar på en glass/klubba också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Vi har bara standardutbudet (plus några extra). Dessa kan läggas till om ni hittar upphovsmännen och om det är OK att lägga upp dom här. Neeej inte den, den har ju en elak vit pixel i sig som jag kommer att störa mig på. Jag är nöjd som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Neeej inte den, den har ju en elak vit pixel i sig som jag kommer att störa mig på. Jag är nöjd som det är. Seriöst? Så noga kollar man ju inte på de glada minerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Haha, vet inte om jag ska ta det som en pik eller inte. Det var inte menat som någon pik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Vi har bara standardutbudet (plus några extra). http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Dessa kan läggas till om ni hittar upphovsmännen och om det är OK att lägga upp dom här. Men är det verkligen så petnoga? De flesta av de där smilysarna hittar man ju på de flesta forumen på internet, och inte tror jag de haft fritid att leta upp upphovsmannen till dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) Men är det verkligen så petnoga? De flesta av de där smilysarna hittar man ju på de flesta forumen på internet, och inte tror jag de haft fritid att leta upp upphovsmannen till dem. Eller hur, tror det är väldigt få (eller inga alls) som tagit tiden att göra det. Lär inte vara enkelt för den delen heller! EDIT: För övrigt kräver jag att får koden :erv:. Redigerad 1 augusti, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 EDIT: För övrigt kräver jag att får koden :erv:. Japp, det var inprincip jag och Pani som införde den smilien här på forumet, back in 2005. Och den heter "erv", därmed :erv:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Japp, det var inprincip jag och Pani som införde den smilien här på forumet, back in 2005. Och den heter "erv", därmed :erv:. Grattis, vill ni ha en låt dedikerad till er eller en kaka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Grattis, vill ni ha en låt dedikerad till er eller en kaka?? Hiiiiihiiiiiihiiiiii!! Bara för att du aldrig lyckats med den bedriften. :) -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Japp, det var inprincip jag och Pani som införde den smilien här på forumet, back in 2005. Och den heter "erv", därmed :erv:. "Back in 2005", lol. "Back in 2003" använde vi den på n0f och där hette den :juj:, ergo bör den heta :juj:. bör bytas mot . Av finns det en liknande men med starkare färger, vi borde använda den ist. Ska se om jag hittar den... Även bör läggas till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Tänker lite på va Hultan sa tidigare i tråden. Om vi kan SKAPA egna smileys så skulle vi kunna använda dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 bör bytas mot . Nej den vi har är ju mycket skönare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts