IceCandy Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Installerade ett program nyligen, men det blev något fel så jag fick installera om. Jag har tagit bort det, men nu när jag skall installera det igen fungerar det inte. Det står bara massa random tjafs om "kontrollera sökväg" n' shiat. Kollade i mappen som var kvar, och där fanns en fil. Försökte få bort filen men den vägrar försvinna. När jag deletar den står det "error blabla whatevah random lol". Har försökt med att byta namn på filen och mappen, flytta hela pattrasket och att öppna filen med Anteckningar och paja innehållet. Den försvinner endå inte, och det går inte att spara när jag öppnat den. Har också testat med att ersätta den med en annan fil med samma namn, men det funkar icke. Så, hur skall jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 (redigerad) Installerade ett program nyligen, men det blev något fel så jag fick installera om. Jag har tagit bort det, men nu när jag skall installera det igen fungerar det inte. Det står bara massa random tjafs om "kontrollera sökväg" n' shiat. Kollade i mappen som var kvar, och där fanns en fil. Försökte få bort filen men den vägrar försvinna. När jag deletar den står det "error blabla whatevah random lol". Har försökt med att byta namn på filen och mappen, flytta hela pattrasket och att öppna filen med Anteckningar och paja innehållet. Den försvinner endå inte, och det går inte att spara när jag öppnat den. Har också testat med att ersätta den med en annan fil med samma namn, men det funkar icke. Så, hur skall jag göra? Testa att starta datorn i felsäkertläge och ta bort. Prova också/annars med att kolla registret. Start -> Kör -> skriv "regedit" och ok. Leta sedan på regfilerna och ta bort. Redigerad 31 juli, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Testa detta: http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 31 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Testa detta: http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Provat det nu. Fungerade inte.. Skall testa det Jacker skrev senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Norsk filborttagning: Dölj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts