eXotic Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Ja tar det ja brukar göra på bilder asså storlek. Sk aja göra den mega står eller? Du ska göra den såpass stor att man åtminstone kan läsa vad som står på den. Speciellt då du säger att man ska läsa av länken via bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Du ska göra den såpass stor att man åtminstone kan läsa vad som står på den. Speciellt då du säger att man ska läsa av länken via bilden. Men då lägger ja upp en ny da. Så blir alla nöjda Ny Google-Reklam Redigerad 22 augusti, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Jahopp, bump får man väl säga. Började undra vart fan det började komma ljud hela tiden och det visar sig vara denna reklamstrip som använder sig av flash. Länken går till http://fiesta-online.gamigo.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Jahopp, bump får man väl säga. Började undra vart fan det började komma ljud hela tiden och det visar sig vara denna reklamstrip som använder sig av flash. Länken går till http://fiesta-online.gamigo.com/ Fy satan vad rädd jag blev när jag inte kunde pinpointa ljudkällan. Blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Fy satan vad rädd jag blev när jag inte kunde pinpointa ljudkällan. Blä. Skojar du eller? Det kom något jävla fågelkvitter från ingenstans, började lacka som fan då jag trodde att det var fel på datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Får hålla med nu. Jag såg inte reklamen så mycket i början, men nu är den bannemej överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 (redigerad) Usch ja, precis när man kommer till slutet på sidan så sätter den igång. Redigerad 31 oktober, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag har stängt av gamigo.com-bannern (kan ta några timmar innan det verkställs). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Fick en störande reklam nyligen, men glömde ta en bild på den. Det var reklam för "Hur långt blir ditt liv", ett timglas som droppade och lät "plopp, plopp, plopp", inte jättestörande men hyfsat jobbig. Någon annan som får den kanske kan hjälpa till att identifiera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Fick en störande reklam nyligen, men glömde ta en bild på den. Det var reklam för "Hur långt blir ditt liv", ett timglas som droppade och lät "plopp, plopp, plopp", inte jättestörande men hyfsat jobbig. Någon annan som får den kanske kan hjälpa till att identifiera den? Åh, fy fan. Det måste vara den jobbigaste reklamen jag någonsin fått på internet. Har fått den på diverse sidor, men inte sett till den på gtasajten än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Fick en störande reklam nyligen, men glömde ta en bild på den. Det var reklam för "Hur långt blir ditt liv", ett timglas som droppade och lät "plopp, plopp, plopp", inte jättestörande men hyfsat jobbig. Någon annan som får den kanske kan hjälpa till att identifiera den? Det värsta är att det inte går att få tyst på det där timglaset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 http://www.livslangdstestet.com/? Denna borde det vara, dock inte taget från Gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Denna borde det vara, dock inte taget från Gtasajten. Huvudet på spiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Adressen är nu blockerad så den reklamen bör vi inte se mer av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 http://www.battleknight.se/?kid=a-01923-02...CFYyD3godlnywkg Den här reklamen har blivit bannad från många sidor på grund av att den gör så att webbläsaren hänger sig. Här på forumet verkar den bara göra så att det går jättesegt att scrolla eller gå ur tråden. Men jobbigt är det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 http://www.battleknight.se/?kid=a-01923-02...CFYyD3godlnywkg Den här reklamen har blivit bannad från många sidor på grund av att den gör så att webbläsaren hänger sig. Här på forumet verkar den bara göra så att det går jättesegt att scrolla eller gå ur tråden. Men jobbigt är det i alla fall. Spärrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts