Jump to content

Nokia 5140i

oskarofrya
 Share

Recommended Posts

Hej!

Är det någon som vet hur man får Sony-Ericsson stil-meny, liksom... överblick i menyn på en Nokia 5140i? Har kollat igenom men tycks inte ha hittat något. Är 60% säker på att det överhuvudtaget finns, för det fanns på min gamla Nokia 7250i och på massor av bilder jag har sett. Finns även det läget i Nokia Series 40 Theme Studio 2.2, så det borde ju finnas tycker man... Tacksam för svar... :huh:

EDIT: Direkt från Nokia Software-Market:

That is what I'm talking about... :huh:

Redigerad av oskarofrya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om telefonen stödjer ikonvy i menyerna så skall det gå och ändras under Iställningar » Display » Menyvy, tror jag. Annars finns det någonstans i inställningarna. Har inte riktigt koll på Nokias nallar numera, men är det en nyare version av Series 40 går det defenetivt.

Mitt första inlägg i den här delen förresten! :rolleyes:

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om telefonen stödjer ikonvy i menyerna så skall det gå och ändras under Iställningar » Display » Menyvy, tror jag. Annars finns det någonstans i inställningarna. Har inte riktigt koll på Nokias nallar numera, men är det en nyare version av Series 40 går det defenetivt.

Mitt första inlägg i den här delen förresten! ;)

Finns inte under Display, och jag hittar den inte någon annan stans! :rolleyes:

Men tack ändå. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor