oskarofrya Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 (redigerad) Hej! Är det någon som vet hur man får Sony-Ericsson stil-meny, liksom... överblick i menyn på en Nokia 5140i? Har kollat igenom men tycks inte ha hittat något. Är 60% säker på att det överhuvudtaget finns, för det fanns på min gamla Nokia 7250i och på massor av bilder jag har sett. Finns även det läget i Nokia Series 40 Theme Studio 2.2, så det borde ju finnas tycker man... Tacksam för svar... EDIT: Direkt från Nokia Software-Market: http://www.softwaremarket.nokia.com/images/EN/screenshot_S40_2_2774.gif That is what I'm talking about... Redigerad 31 juli, 2007 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Om telefonen stödjer ikonvy i menyerna så skall det gå och ändras under Iställningar » Display » Menyvy, tror jag. Annars finns det någonstans i inställningarna. Har inte riktigt koll på Nokias nallar numera, men är det en nyare version av Series 40 går det defenetivt. Mitt första inlägg i den här delen förresten! Redigerad 2 augusti, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 2 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Om telefonen stödjer ikonvy i menyerna så skall det gå och ändras under Iställningar » Display » Menyvy, tror jag. Annars finns det någonstans i inställningarna. Har inte riktigt koll på Nokias nallar numera, men är det en nyare version av Series 40 går det defenetivt. Mitt första inlägg i den här delen förresten! Finns inte under Display, och jag hittar den inte någon annan stans! Men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts