Maimstream Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Säger du som liknar en shemale http://www.optikbutiken.se/index.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Röstade Sour Cream & Onion på alla tre. Estrellas är absolut bäst. Pringles äter jag mycket sällan, och OLW har jag bara ätit en par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 OLW alla sorter, Estrella smakar rent utsagt SKIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Estrella Sourcream and Cheese, OLW Sourcream and Onion och Pringles Original (L) Jag gillar chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/images/sesv1/pictures/Less-fat-50-sourcream.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Jag brukar äta chips ca 2 ggr om året och då är det Sour Cream & Onion som gäller. Märke spelar mindre roll. Mjo ganska exakt samma sak här. Röstade Sour Cream & Onion på de två första och Paprika på Pringles. Minns att jag älskade den sistnämnda när jag var liten. Nu har jag dock inte ätit den sorten på flera år så jag ångrar min röst lite. http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/images/sesv1/pictures/Less-fat-50-sourcream.jpg Whoa! Den där smakade jag för ett tag sen, den smakar grymt gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Äter sällan chips och när jag gör det så är det oftas Pringles Orginal. Men smakade någon ny sort, tror det var OLW, lättsaltade med olivolja, rätt så goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Estrella: Sommarchips Snuskigt goda. Hade köpt pringles om jag hade haft pengar. Så när jag handlar är det ICAs skit-chips som gäller. Sour Cream & Onion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 OLW: Fuck'em up the ass. Dom kan bara göra ostbågar. Estrella: BBQ, mums. Pringles: Jävla potatismjölskit. Har spytt flertalet gånger när jag ätit Pringles, så dom är på min KOS lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 OLW: Dill och gräslök. Estrella: Hot sweet chili. Pringles: Äter väldigt sällan, men röstar på paprika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Har även följande favoriter: OLW: Grill Pringles: Hot & Spicy och Sour Cream & Onion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) OLW: Cream Cheese Estrella: Hot Sweet Chili Pringles: Original Redigerad 2 augusti, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Estrellas sourcream and onion är absolut godast! Det vattnas i munnen bara jag tänker på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 2 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/images/sesv1/pictures/Less-fat-50-sourcream.jpg Jag käkade en sån påse nu ikväll :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Kvittar, alla chipssorter är goda bara det finns dip till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 OLW: Sourcream & Onion Estrella: Hot Sweet Chilli Pringles: Hot & Spicy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Fan vad exotiska chips ni har då. Själv kör man ju coop! Finns inget bättre (för pengarna ) än kombinationen Coop Cola och Coop Chips (Sourcream Onion) Man måste bara lära sig äta och dricka skiten först sen sparar man pengar så det heter duga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 OLW: Dill och gräslök Estrella: Hot swett chili Pringles: Sourcream & onion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Chips åt man när man var yngre. Håller delvis med eXotic. Om jag däremot någonsin skulle ta och äta lite skulle det vara Pringles Paprika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts