Officer Hernandez Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) Satt här och funderade lite... sen slog mig tanken: vilken chips-sort är den mest populära här på forumet? Så jag bestämde mig för att göra en poll och kolla upp det ^^ Personligen svarar jag Sour Cream & Onion från Estrella. Edit: La till en ny poll med Pringles. Redigerad 31 juli, 2007 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Null: Äter inte chips, tycker inte om smaken och lukten man får av det. Både händer och mun talar jag om då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 OLW Grill. Estrella surkräm och lök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) OLW's Grill Estrella's Dill & Gräslök. Vettefan varför det har blivit så, skulle aldrig köpa Estrella's Grillchips... EDIT: Kanske var meningen att man bara skulle välja en? Isåfall väljer jag Grillchips från OLW. Redigerad 30 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 De enda sortens chips jag äter är Pringles Orginal. All annan sorts av chips hatar jag. Så... Null. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 (redigerad) Jag brukar äta chips ca 2 ggr om året och då är det Sour Cream & Onion som gäller. Märke spelar mindre roll. Redigerad 31 juli, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Vet inte vad jag ska rösta på så jag nullar nog. Har ingen speciell favorit bland OLW eller Estrella, äter inte nån av de särskilt ofta. De ända chipsen jag verkligen tycker bra om är Pringles Hot & Spicy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Köper sällan chips, dock om jag gör det är det Sour Cream & Onion som gäller (tar bara den första jag hittar, bryr mig inte om tillverkaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Pringles Sour Cream & Onion, ingen tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Grill är för riktiga män! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Jag brukar äta chips ca 2 ggr om året och då är det Sour Cream & Onion som gäller. Märke spelar mindre roll. Är det några speciellt utvalda dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Är det några speciellt utvalda dagar? Japp, den ena dagen är alltid på nyårsafton alt. nyårsdagen (jag skojar inte). Men den andra CHIPSDAGEN KAN INFALLA NÄR SOM HELST !! Jag gillar lite spänning i vardagen serru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 31 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Tror jag ska ge mig nöjet att införskaffa en påse imorgon ^^ Har inte ätit på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 För mig är det en Pringles-sort smo inte står med här. Bara ätit den fem gånger, dock, och minns inte namnet exakt. Något om "Around the World" eller något liknande med en jefla massa kryddor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Vote: Sour Cream & Onion på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Pringles Hot and Spicy samt Estrella Pepparchips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 OLW: Cream Cheese Estrella: Sommarchips Pringles: DeLight Aromas Greek Style Cheese with a touch of Avocado Oil Men favoriten bland chipssorterna är ändå Lay's Barbeque-chips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 OLW: Dill & GräslökEstrella: Sour Cream & OnionPringles: Sour Cream & Onion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Pringles Original. None else. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Grill är för riktiga män! Säger du som liknar en shemale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts