Mr_link Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Hur kommer jag in på D-link där man kan ändra instläningar vad är det för IP vet nån (D-link router) vet nån ip så är jag tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) Hur kommer jag in på D-link där man kan ändra instläningar vad är det för IP vet nån (D-link router) vet nån ip så är jag tacksam Klicka på Start > Kör > och skriv cmd. Skriv sedan ipconfig /all. Då ska din ipadress dyka upp, sedan loggar du in med ditt användarnamn och lösen. Edit: Kom på att det räcker om du skriver /ipconfig Redigerad 30 juli, 2007 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 192.168.0.1 för mig. Har D-Link DI-624. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 30 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Okej tack hur låser man sin trålösa nätverk har har haft intrång från nån som bor i närheten hur låser man så ingen kan snå mitt internet ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Okej tack hur låser man sin trålösa nätverk har har haft intrång från nån som bor i närheten hur låser man så ingen kan snå mitt internet ?? Finns en sak som heter Wizard. Där får du ställa in dom bas inställningar som te.x låsning av WAN.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 ip till Router 192.168.0.1 Låsa Trådlösa nätverket: Home>Wireless>WEP>Ändra till "Enabled">Fyll I Key Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts