Mr_link Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Hur kommer jag in på D-link där man kan ändra instläningar vad är det för IP vet nån (D-link router) vet nån ip så är kag taksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 Får snabbare svar där! Redigerad 30 juli, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) Tjohej, jag tror att du kom till fel forumdel. Det finns en forumdel som heter Dator & Teknik. Tjohej, det där inlägget tog visst rätt lång tid för mig att skriva. Redigerad 30 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 30 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 okej vet ingen hur man ändrar instälningar till routern då d-link <---- man gick in på nån ip så kunde man ändra saker där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) okej vet ingen hur man ändrar instälningar till routern då d-link <---- man gick in på nån ip så kunde man ändra saker där 192.168.0.1 i webläsaren. admin / (blankt) Redigerad 30 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 30 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 192.168.0.1 i webläsaren. admin / (blankt) thx men vet du hur man låser så dem inte kan snå internet från mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 thx men vet du hur man låser så dem inte kan snå internet från mig ? Du tar en banan; skalar av det yttersta på skalet med en potatatisskalare. Sen rostar du det i ugnen och blandar det med kaffesump och sirap. Eller, nej... det vet jag faktiskt inte. Du får googla lite, alternativt posta i rätt forumdel och vänta på svar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts