Kebab Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Hej. Jag har på datorn 3,67 GB filmer i Xvid-format som jag skulle vilja bränna på en och samma DVD-skiva. Problemet är dock att min DVD-spelare inte stödjer det formatet. I den gamla datorhjälpstråden fick jag tips om att det ska gå ändå, om man använder dvdSanta. Kan någon berätta hur jag ska göra? Det finns kanske något annat, ännu bättre program att använda? Skulle vara ytterst tacksam om jag fick lite hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Vet inte om detta är något du söker. Men Video DVD Maker PRO/Free är kanske det du söker? Eller FinalBurner Free som finns på samma sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Vet inte om detta är något du söker. Men Video DVD Maker PRO/Free är kanske det du söker? Eller FinalBurner Free som finns på samma sida. Hmm, det ser lovande ut.. Ska ladda ner och kolla! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts