T0Tem Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Vet att de redan finns någon liknande topic, men den är väldigt gammal! Finns det någon, några som är intresserade av att lira wc3 tft via hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Vet att de redan finns någon liknande topic, men den är väldigt gammal! Finns det någon, några som är intresserade av att lira wc3 tft via hamachi? Varför kör man det igenom hamachi iaf? vad är fell på battle.net? Gå köp spelet om du inte har det din pirat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T0Tem Skrivet 30 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Varför kör man det igenom hamachi iaf? vad är fell på battle.net? Gå köp spelet om du inte har det din pirat . HAha! Jag kanske redan har köp det, bara de att jag kanske inte gillar battle.net!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 eubattle.net ftw =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Jag lirar på b.net, men kör ni senaste versionen så går väl hamachi lika bra. Men jag orkar bara vara med om det är fler, gärna ett Foomanwars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Jag har l33t-skills på Vampirism (Särskilt Zero), så om några vill få spö så är det bara att säga till... Nickar Dr_Stupid på battle.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 HAha! Jag kanske redan har köp det, bara de att jag kanske inte gillar battle.net!? Vad är det för fel på B.net? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T0Tem Skrivet 30 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Vad är det för fel på B.net? Inget! Kan lika gärna lira där som på hamachi!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) Varför kör man det igenom hamachi iaf? vad är fell på battle.net? Gå köp spelet om du inte har det din pirat . Walla, polisen! Eller så skiter du i om folk tankar spel eller köper dem, att vilja spela på hamachi är inte otillåtet. Redigerad 30 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Spelar bara på Battle.net (Radiuz). Jag skulle kunna tänka mig skaffa hamachi för någon turnering nån gång. Gillar också Footman Wars (hint hint) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T0Tem Skrivet 10 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Men men, någon som är intresserad av att lira på battle.net eller hamachi? Redigerad 10 augusti, 2007 av T0Tem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts