Jump to content

The Holiday In Vice City

JohanK
 Share

Recommended Posts

Tja GTAsajten! :)

Nu är det dags för JohanK att langa upp sin senaste film The Holiday In Vice City

Jag skulle uppskatta om ni som inte sett min första film, tittade på den först.

Så att ni kan se hur jag utveklats osv.

Youtube - Stunt movie III

Innan ni tittar på min nya film vill jag bara säga att den är 5 minuter lång men det är inte mycket stunt i den därför att allt annat som ni kommer se tog upp sånn stor plats och tid (Var inte menat att va en stunt film från början).

Men kommentera gärna allt men helst stunten och gämnför mig från tidigare!

Youtube - The Holiday In Vice City

Tack.

Peace JohanK

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är helt klart klass på dina filmer. Tyckte den var skön - om än lite seg emellanåt, men det visste du ju om själv. :)

De få stuntsen som var med var mycket bra om jag får säga det själv. Även redigeringen var ball. Gilar hur varje klipp har en egen låt, det är udda men funkar väldigt bra i vissa fall (typ som nu).

Mycket bra jobbat, och som jag sa förra gången (tror jag sa det i alla fall): Keep 'em coming! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tack Kebab!

Jag kommer ihåg när jag hadde gjort min förtsa film och langa upp den här.

Alla som kommenterade sa att mina stunts var okej.

Men du var den enda som tyckte att dom var bra och det värmde verkligen, det peppar mig att förstsätta. :)

Precis som nu, posetiva kommentarer! :)

Tack KEBAB! :D

Redigerad av JohanK
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillade den skarpt! :)

Väldigt fint "manus" eller vad jag ska säga, det drog upp på betyget rejält, aven stuntsen var bra, lätta men stabila och din första p2b anser jag faktiskt som riktigt bra för en nybörjare.

Jag kan inte riktigt säga att jag gillade musiken för jag är Deathmetalare men som sagt så var det riktigt fint ändå.

Riktigt starkt jobbat och jag ger dig 9\10 för detta fina jobb :)

Keep on stunting man :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter jag skrev min kritik så fick jag detta:

Tjenare, jag såg ditt inlägg på min tråd.

Inlägget gav mig en negativ stämmning.

Jag kollade lite på dina inlägg och ursäkta men du verkar allmänt sur 27/7.

Ett tips hade varigt att skriva tips om hur jag hadde kunnat gjort det bättre och varför du tyckte den var dålig och som sista mening "bra jobbat endå" :o

Jag lägger ju ut filmen för att få goda kommentarer som värmer och peppar mig att forsätta, inte som sänker mig.

Hoppas du tar åt dig :)

Hade bra :>

Kom ihåg att ljuga så mycket som möjligt när du ger kritik till JohanK. Annars känner han att han inte vill göra fler filmer. :lol:

Jesus christ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du har skrivigt i att du är 17 år (Sant eller falskt?)

Men att överdriva med något som jag sagt och säga det till andra är inte speciellt moget.

Hoppas du inte blev sårad. :) Godnatt är trött ,jag kom precis hem.

Vill du något mer kan du ringa och säga det, göm dig inte bakom rutan.

.

Godnatt GTAsajten! :o PEACE & LOVE to you all! <3

Är du rädd att det kommer ut att du inte kan ta kritik?

Hur kan du "hjälpa" mig genom att försöka få mig att ändra hur jag ger kritik? Skulle det vara professionell kritik skulle du ha blivit rövknullad och fistad med knogjärn i jämförelse med vad jag skrev.

Finns klara bevis på att jag är 17. Som t.ex.. RavenE kan bevisa. Och om något så är det ditt mogna beteende som kan kritiseras. Om du inte kan hantera faktan att du inte kan få något negativt slängt i ansiktet, då är forum och grafik inte din grej. Speciellt inte om det finns folk som kan ge korrekt kritik.

Sårad? Wtf. Kom inte och påstå att jag är omogen när du skriver såna saker till människor. Idiot.

Jag skulle hellre få min arm avbiten av en alligator än att ringa och ha en konversation med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:o haha :>

Vadfan...? Du skrattar åt folks kommentarer på din "film"? Lär dig

stå upp för dig själv vafan, att leka tuff som du, och försöka tro att du är en jävla

mästare på att producera stuntfilmer är bara lamt, eftersom du knappt kommit ur blöjan

inom det ännu. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, seg film. Väldigt seg. Extremt jobbig att du bytade soundtrack i varje scen vilket bidrog till att själva temat kändes dåligt filmat och väldigt avbrytande. Tråkiga stunts. Din förra var bättre...

bra jobbat endå :o

Eh, tog fel på person. Trodde det var samma som justChrist. Soz...

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Film" ?

Jag gjorde den för skojjs skulle och du tar det alltid serriöst som fan.

Jag blir sur på folk som NÖRDAR något så hårt att dom tror dom har respekt på ett forum (överinternett)?

Jag ser ner på 92:or för tillfället, speciellt kaxiga datanördar.

Vill du något mer kan du ju alltid ringa och visa att du har stake i dig?

.

Herregud vad löjlig du är . Vi skrattar åt dig.

-

Om du nu gjorde den för skojs skull, varför reagerar du då på negativ kritik? Om du gjorde den för skojs skull, varför vill du då ens att folk säger bra saker om den? Jag tror att du gjorde den för att du ville visa att du kan stunta. (Vilket förövrigt, du är kass på.) Och du ville att alla skulle tycka den var jättebra. Visa den för din morsa, hon tycker säkert den är jättebra och säger ingenting dåligt om den.

Om något, är det inte nördigt att bli arg på folk som tror något om dem själva? Det är internetet. Om du blir arg på någon av en sådan idiotisk anledning så tror jag det räknas som att vara nördigt.

Du är ett år äldre. Det finns absolut ingen skillnad på dig och en 92:a. Förutom att chansen är stor att 92:an är mer mogen än dig.

Varför vill du att vi ska ringa till dig? Blir du kåt av det eller vad? Det har inget med stake att göra om man inte vill prata med en komplett idiot som man aldrig sett i sitt liv. Det handlar om hur man vill spendera sin tid. Jag sitter hellre i Photoshop och gör saker än att prata med en komplett idiot.

Vilka är vi? Är jag med där? En av de äldsta argumentationsteknikerna är att använda sig utav ett okänt antal människor, utan att specifiera sig och säga vi tycker att ---- eller liknande. Så, specifera dig om du nu ska använda dig utav "vi". Jag har använt exakt samma sak på det här forumet, det gick rent utav åt helvete för Stell fick mig med kuken i brevlådan. Men jag lärde mig av misstaget. Frågan är, kan du lära dig av det här misstaget? Chansen är inte stor men kan du?

Tuff du är att du är ute sent. Ballt. Verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor