mr_tobbe Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Jag byter kläder varje dag förutom mina byxor. Har på mig samma par i runt 4-5 dagar, beror dock på hur varmt det är och vad jag har gjort medans jag har haft dom på. Ibland har jag ofta två olika par byxor jag skiftar mellan på dagarna. Jo, precis. Men mest när det är uppenbart att man mer eller mindre har svettats i den. Variation av kläder är upp till var och en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Invandringen Att man lär va 20 för o handla på systemet att man inte får dricka på allmän plats att man exempelvis inte får bära en tröja med tex swastikas fana på för då blir de klassat som "hets mot folkgrupp" demokratin att de inte säljs vanilia coke i vanliga livsmedelsbutiker med mera.. Kommer inte på så mycket just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Invandringen Att man lär va 20 för o handla på systemet att man inte får dricka på allmän plats att man exempelvis inte får bära en tröja med tex swastikas fana på för då blir de klassat som "hets mot folkgrupp" demokratin att de inte säljs vanilia coke i vanliga livsmedelsbutiker med mera.. Kommer inte på så mycket just nu. Så.. är du nöjd eller missnöjd på allt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 att man exempelvis inte får bära en tröja med tex swastikas fana på för då blir de klassat som "hets mot folkgrupp" Sätt på dig en sån tröja du, får vi se hur bra du klarar dig den dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Så.. är du nöjd eller missnöjd på allt det? japp Sätt på dig en sån tröja du, får vi se hur bra du klarar dig den dagen. japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) Invandringen Säg konkret varför. Du bara beskyller och beskyller utan argument? Att man lär va 20 för o handla på systemet När ska det vara då enligt dig? att man inte får dricka på allmän plats Hört talas om A-laget? att man exempelvis inte får bära en tröja med tex swastikas fana på för då blir de klassat som "hets mot folkgrupp" Vet du ens vad NSDAP spred för budskap? Och hur kan du relatera till det, år 2008, i Sverige? Vet du hur livssituationen var i Tyskland efter första världskriget? demokratin Jaha. Vad fungerar dåligt? Kommunistisk partidiktatur är det som gäller eller? Redigerad 30 maj, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Forumtrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Jag kan ha samma t-shirt 2-3 dagar max, sen byter jag. Mer än så anser jag vara för mycket, men det är väl olika från person till person vad som anses vara "fräscht". Högst en dag här. På helger en under dagen och en på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Säg konkret varför. Du bara beskyller och beskyller utan argument? När ska det vara då enligt dig? Hört talas om A-laget? Vet du ens vad NSDAP spred för budskap? Och hur kan du relatera till det, år 2008, i Sverige? Vet du hur livssituationen var i Tyskland efter första världskriget? Jaha. Vad fungerar dåligt? Kommunistisk partidiktatur är det som gäller eller? Tsss, inte ens värt att bry sig. Han är/var så upptagen med att vara raggarrebell att han glömt det och nu blivit en genuin white trash- männsika. Precis som sin mor, som har barn med fem olika karlar. Minst två av dem i den egna släkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Jag tycker det är äckligt när t-shirts inte byts dagligen. Jag byter kläder varje dag förutom mina byxor. Har på mig samma par i runt 4-5 dagar, beror dock på hur varmt det är och vad jag har gjort medans jag har haft dom på. Ibland har jag ofta två olika par byxor jag skiftar mellan på dagarna. Tycker precis som dig angående t-shirts. Fast jag är väl lite speciell när det angår byxor. Kan t.ex ha ett par byxor i två dagar, sen tar jag på mig ett par nya och hänger ut dom jag hade först på verandan (under tak såklart) så att dom kan vädra lite, känns lite mer fräscht. Sen efter dom två dagarna så gör jag likadant med dom byxorna jag nyss haft på mig. Så tvättar jag alla dom byxorna jag använt under veckan lagom till helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Tsss, inte ens värt att bry sig. Han är/var så upptagen med att vara raggarrebell att han glömt det och nu blivit en genuin white trash- männsika. Precis som sin mor, som har barn med fem olika karlar. Minst två av dem i den egna släkten. Jag tycker de är kul att ni bryr er Alla har sina åsikter om vad som är rätt och fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Tycker precis som dig angående t-shirts. Fast jag är väl lite speciell när det angår byxor. Kan t.ex ha ett par byxor i två dagar, sen tar jag på mig ett par nya och hänger ut dom jag hade först på verandan (under tak såklart) så att dom kan vädra lite, känns lite mer fräscht. Sen efter dom två dagarna så gör jag likadant med dom byxorna jag nyss haft på mig. Så tvättar jag alla dom byxorna jag använt under veckan lagom till helgen. Tvättar du jeans en gång i veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 T-shirt byts dagligen, kan inte ens tänka mig att behöva utlida samma tröja flera dagar. Även då jag använder långärmad tröja byter jag varenda dag, inte minst för variationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Tvättar du jeans en gång i veckan? Beror på vad det är för jeans, finns ju vissa som man inte ska tvätta på en viss tid etc.. Men övriga byxor tvättas varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) Juste, det här med tvättning. Tvättar nästan aldrig byxor (aldrig gjort på mina aktuella par). Det kan säkert folk tycka är äckligt. Men jag vädrar och torkar med vatten på små eventuella fläckar, men främst smutsar jag helt enkelt inte ned mina byxor. Eventuell dubbelmoral, men jag tycker att det är skillnad på överkropps- och underkroppsplagg. Framförallt blir jeansen nästintill förstörda av många tvättar. edit. On the other hand så har jag aldrig samma plagg på mig två dagar i rad. Exklusive skor då. Redigerad 30 maj, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Juste, det här med tvättning. Tvättar nästan aldrig byxor (aldrig gjort på mina aktuella par). Det kan säkert folk tycka är äckligt. Men jag vädrar och torkar med vatten på små eventuella fläckar, men främst smutsar jag helt enkelt inte ned mina byxor. Eventuell dubbelmoral, men jag tycker att det är skillnad på överkropps- och underkroppsplagg. Framförallt blir jeansen nästintill förstörda av många tvättar. edit. On the other hand så har jag aldrig samma plagg på mig två dagar i rad. Exklusive skor då. Jag gör likadant här. Förutom samma-plagg-två-dagar-i-rad-delen, på sistone har min ekonomi varit riktigt usel samtidigt som jeans blivit för små och för fula - jag har använt samma jeans två dagar i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Juste, det här med tvättning. Tvättar nästan aldrig byxor (aldrig gjort på mina aktuella par). Det kan säkert folk tycka är äckligt. Men jag vädrar och torkar med vatten på små eventuella fläckar, men främst smutsar jag helt enkelt inte ned mina byxor. När det kommer till jeans så är det samma här. Drar ut så länge som möjligt på tvättningen, och oftast så behövs de inte tvättas heller då jag lyckas hålla mina jeans nästintill smutsfria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Invandringen Att man lär va 20 för o handla på systemet att man inte får dricka på allmän plats att man exempelvis inte får bära en tröja med tex swastikas fana på för då blir de klassat som "hets mot folkgrupp" demokratin att de inte säljs vanilia coke i vanliga livsmedelsbutiker med mera.. Kommer inte på så mycket just nu. Invandringen? Det är uppenbart att du är imot den. Men varför? Är det musiken du lyssnar på, böckerna du läser, eller dina kompisar? Din åsikt är inte värd ett dyft om så länge du inte har någon tanke bakom den. Eftersom du klagar på invandringen måste du vara insatt, eller? Det är verkligen uppenbart att man inte får bära tröjor med swastikas eftersom det är hets mot folkgrupp. Skulle samhället fullt ut och öppet acceptera nazism skulle Sverige numera vara en krigszon. Det är nog som det är. Fler och fler länder tar till sig demokratin. Det är det Svenska folket som bör bestämma. Det finns människor utanför Sverige som gör mer för samhället än en person som klagar på demokratin, vill slopa åldersgränsen på sprit för ökad alkolism etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Juste, det här med tvättning. Tvättar nästan aldrig byxor (aldrig gjort på mina aktuella par). Det kan säkert folk tycka är äckligt. Men jag vädrar och torkar med vatten på små eventuella fläckar, men främst smutsar jag helt enkelt inte ned mina byxor. Eventuell dubbelmoral, men jag tycker att det är skillnad på överkropps- och underkroppsplagg. Framförallt blir jeansen nästintill förstörda av många tvättar. edit. On the other hand så har jag aldrig samma plagg på mig två dagar i rad. Exklusive skor då. Samma här, har många plagg som bara har tvättats en gång. Fast jag tvättar öht väldigt sällan utan skapar isället en stor hög i en fotölj av återanvändbara kläder (gäller ej underkläder). En sak jag stör mig på i samhället är försvaret/värnplikten. Antingen ska det vara väl fungerande eller ska man lägga ner det helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 (redigerad) Hanteringen av invandrare suger. Jag har nya kläder varje dag, men om tshirten/tröjaninte inte luktar, efter en dag, så lägger jag bara in den i skåpet igen Redigerad 31 maj, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts