Tweak Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Frisyren är ett val man gör, och har man pottfrisyr får man (Om man tittar ur någon annans ögon, för att jag bryr mig inte igentligen, jag endast försvarar yttrandefriheten som blir mer och mer kränkt här i landet) skylla sig själv. *släpper bollen* HAHA. samuelszon förkränker ju verkligen yttrandefriheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Du är så jävla missledd. Satanism har ingenting att göra med någon jävla bock som heter Baphomet. Det är hollywood och kyrkans proparganda som gett världen den bilden av ordet satanism. Satanister var i grunden ett brödraskap av vetenskapsmän och då forskning kunde bevisa lite väl mycket (man KAN faktiskt inte gå på vatten) fördömdes brödraskapet och kyrkan stämplade dom som Shaitan (= motståndare).. Shaitan -> Satan. Det har inget att göra med Black Metal-idioter som säger ba 'öh, baphomet asså, värsta gethuvudet!! Blöda lol!' Så skaffa riktig fakta. Tack för att du dödar hardcoreblackmetalpojkenwhodoesnotgiveashit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Tack för att du dödar hardcoreblackmetalpojkenwhodoesnotgiveashit. 'S what I do. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Ursäkta mig. Men. Lol. Du. Är. G. Alet. Ba. Ll. Som. Gör punkt. Efter. Varje. O. Rd. Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Du. Är. G. Alet. Ba. Ll. Som. Gör punkt. Efter. Varje. O. Rd. Lol. Pwnd!!! (f*n nu är jag en sån där tönt som skriver Pwnd! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Pwnd!!! (f*n nu är jag en sån där tönt som skriver Pwnd! ) Jepp, det är du. Vad är jag nöjd över i det här landet? Det skulle väl vara Sveriges skolvärld. Jag är så grymt missnöjd så snart flyttar jag härifrån pga narkotikapolitiken är helt vrickad och föråldrad och bygger på lögner. Jag har inte rätt att bruka DÖEDSKNAERRKKK!!!!!!!1111 här. Redigerad 9 augusti, 2007 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Jepp, det är du. Vad är jag nöjd över i det här landet? Det skulle väl vara Sveriges skolvärld. Jag är så grymt missnöjd så snart flyttar jag härifrån pga narkotikapolitiken är helt vrickad och föråldrad och bygger på lögner. Jag har inte rätt att bruka C*nnabis här. Du förtjäner en liten update: Vi får inte diskutera C*nnabis på forumet längre. Hittar google-bot nånting om det här så förlorar hultan sina inkomster på reklamen. Fascistiskt men sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Du förtjäner en liten update: Vi får inte diskutera C*nnabis på forumet längre. Hittar google-bot nånting om det här så förlorar hultan sina inkomster på reklamen. Fascistiskt men sorgligt. Haha okej, vad fjantigt. Det här forumet går det utför märker jag, jaja, editerar väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Du. Är. G. Alet. Ba. Ll. Som. Gör punkt. Efter. Varje. O. Rd. Lol.Lingonveckan? + Hjälpen till de behövande. - Kritik till de behövande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Du förtjäner en liten update: Vi får inte diskutera C*nnabis på forumet längre. Hittar google-bot nånting om det här så förlorar hultan sina inkomster på reklamen. Fascistiskt men sorgligt. Sorry för OT, men om du missat det kan jag säga att Hultan gett klartecken om att disskutera droger. Däremot får man inte posta ritningar på hur man bygger bongar, osv. Det var anledningen till att den gamla tråden togs bort. Kolla tråden-där-det-disskuterades för mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Du är så jävla missledd. Satanism har ingenting att göra med någon jävla bock som heter Baphomet. Det är hollywood och kyrkans proparganda som gett världen den bilden av ordet satanism. Satanister var i grunden ett brödraskap av vetenskapsmän och då forskning kunde bevisa lite väl mycket (man KAN faktiskt inte gå på vatten) fördömdes brödraskapet och kyrkan stämplade dom som Shaitan (= motståndare).. Shaitan -> Satan. Det har inget att göra med Black Metal-idioter som säger ba 'öh, baphomet asså, värsta gethuvudet!! Blöda lol!' Så skaffa riktig fakta. Var har du läst detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Du är så jävla missledd. Satanism har ingenting att göra med någon jävla bock som heter Baphomet. Det är hollywood och kyrkans proparganda som gett världen den bilden av ordet satanism. Satanister var i grunden ett brödraskap av vetenskapsmän och då forskning kunde bevisa lite väl mycket (man KAN faktiskt inte gå på vatten) fördömdes brödraskapet och kyrkan stämplade dom som Shaitan (= motståndare).. Shaitan -> Satan. Det har inget att göra med Black Metal-idioter som säger ba 'öh, baphomet asså, värsta gethuvudet!! Blöda lol!' Så skaffa riktig fakta. Enligt Satanic bible är det så, eller vet bättre än Anton Szandor La Vey själv? och ja som skribb sade, vart har du läst det?Vet hela grejjen med Illuminati men syftade på det du sade om Baphomet. Skaffa dig riktig fakta. Enligt Satanic Bible ska man ha Sigil of Baphomet och en bild av Baphomet då man utför ritualer. Laveyan satanism har inte ett skit med black metal o göra Redigerad 9 augusti, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Du. Är. G. Alet. Ba. Ll. Som. Gör punkt. Efter. Varje. O. Rd. Lol. Jag avslutar inte mitt i meningar, jag skrev fulla ord sedan satte punkt. Om du ska göra exempel, gör de korrekta. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Så du tycker att folk som tycker pottfrilla är en helt OK frisyr sprider missnöje över samhället? Låt de vara för fan, de kanske tycker samma sak mot dig. Vad fan är dit problem? I den här tråden ska man skriva vad man är missnöjd över i samhäller,och jag är missnöjd över att många har pottfrilla, och tror själva det är snyggt. Du vill ju bara bråka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Våldet på dess gator och arbetslösheten. Ett väl diskuterat ämne om vårt kära Sverige. Tidningar är till för nyheter och är den skrift som skrämmer mig mest. Tidningen består av stor del av kändisar och deras liv, hurvida kungen får stånd av friterade äpplen eller ej; Rena blaskan. På första sidan läser vi om dagens största våldsdåd I Sverige. Vi läser detta varje dag. Våldtäkter, mord, dråp och osämja. Det som jag aldrig förstått är att vi låter oss ta stryk av detta. Vad skall vi göra för att minska arbetslösheten? Hur skall vi stoppa allt våld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Våldet på dess gatorHöhö, våldet på våldets gator!Hur skall vi stoppa allt våld?Det är samhället som skapar det, typ. Överpopulationen och människors inställning till saker och ting kan gör en jävla massa med ett litet barns sinne.Vad fan är dit problem? I den här tråden ska man skriva vad man är missnöjd över i samhäller,och jag är missnöjd över att många har pottfrilla, och tror själva det är snyggt. Du vill ju bara bråka.Det ÄR snyggt för DEM, pucko. Alla tycker olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Vad fan är dit problem? I den här tråden ska man skriva vad man är missnöjd över i samhäller,och jag är missnöjd över att många har pottfrilla, och tror själva det är snyggt. Du vill ju bara bråka. Alltså, grejen är ju den att du har fel. Pottfrilla är snyggt. Vart har du hört motsatsen? Skaffa fakta, jöns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Bump. Har egentligen funderat på det här genom skolgången, men nu är det uppenbart i min skola. Folk som har på sig främst t-shirts och sånt dårå, sommartid, i flera dagar i sträck. Eller samma byxor i en månad (visst, inte lika äckligt som överkroppsplagg, men variation någon?). Inte för att jag direkt bryr mig om andras klädsel, men liksom... Sedan hatar jag folk som är överdrivet evigt tjatigt skrytsamma, som alltid behöver påminna om hur bra något de har gjort är jämfört med något annat etc. Folk som inte kan dra sina egna gränser, eller likt småbarn inte kan ta ett nej och sluta med något hjärndött. Som att "fälla" folk bakifrån på fötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Bump. Har egentligen funderat på det här genom skolgången, men nu är det uppenbart i min skola. Folk som har på sig främst t-shirts och sånt dårå, sommartid, i flera dagar i sträck. Eller samma byxor i en månad (visst, inte lika äckligt som överkroppsplagg, men variation någon?). Inte för att jag direkt bryr mig om andras klädsel, men liksom... Jag kan ha samma t-shirt 2-3 dagar max, sen byter jag. Mer än så anser jag vara för mycket, men det är väl olika från person till person vad som anses vara "fräscht". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Bump. Har egentligen funderat på det här genom skolgången, men nu är det uppenbart i min skola. Folk som har på sig främst t-shirts och sånt dårå, sommartid, i flera dagar i sträck. Eller samma byxor i en månad (visst, inte lika äckligt som överkroppsplagg, men variation någon?). Inte för att jag direkt bryr mig om andras klädsel, men liksom... Jag tycker det är äckligt när t-shirts inte byts dagligen. Jag byter kläder varje dag förutom mina byxor. Har på mig samma par i runt 4-5 dagar, beror dock på hur varmt det är och vad jag har gjort medans jag har haft dom på. Ibland har jag ofta två olika par byxor jag skiftar mellan på dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts