mr_tobbe Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 (redigerad) Huruvida ni tolkar samhället som Sverige i sig, eller hela världen, bestämmer ni själva. + Samhället Sverige; att vi är det landet med lägst religiös aktivitet. - Barnvagnar Paraplyn Folk som går långsamt Folk som sätter sig på platsen bredvid i kollektivtrafiken när det finns ett FLERTAL lediga tvåplatser. Edit: Att dyslexi i andra ord kan betyda "jag orkar inte bry mig", och har blivit någon slags folksjukdom. Redigerad 29 juli, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 + Samhället Sverige; att vi är det landet med lägst religiös aktivitet. Återkommer med mina -grejer, ska bara fundera lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 + Mångfald Bra musikscen - Mångfald Drogpolitiken Alkohollagen Dyr kollektivtrafik Fascistpoliser Fascistväktare Folk älskar att lägga näsan i blöt Folk älskar att använda torra skämt etc. etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 + Mångfald Bra musikscen - Mångfald Drogpolitiken Alkohollagen Dyr kollektivtrafik Fascistpoliser Fascistväktare Folk älskar att lägga näsan i blöt Folk älskar att använda torra skämt etc. etc. Vad är det för fel med alkohollagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 (redigerad) + Modernt. Långt framgången teknologi inom både IT och militären. Otroligt stora framgångar inom idrott - Trots vårt lands ringa storlek. Vågar stå upp - I endel situationer. Tyckte t.e.x det var bra gjort att rösta nej när det var röstning om att skaffa euro som valuta. - Jag hatar när det är någon som går framför en som går skitsegt. Och oftast så händer det då man själv har riktigt bråttom. Spyr galla över alla ur-fjortisar. Redigerad 30 juli, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Vad är det för fel med alkohollagen? Alkoholmonopolet kanske är rätt ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Återkommer med mina -grejer, ska bara fundera lite. Sådär. - Dagens samhälle är utformat så att folk inte vågar ta sin egna väg, och om de gör det ändå och inte lyckas så är allt åt helvete. Att folk ska bry sig så mycket om andra (som dom inte har något att göra med). Alla är likadana.* Alla lever lika liv.* Folk dömmer andra för lätt. (Även jag gör detta extremt mycket). Folk är rädda för att vara sig själv. * = Majoritet, i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 + Ren och fin miljö i Sverige Stort urval på utbildningar Soo Shim Taekwondo Klubb Min flickvän Anna Min gymnasieskola Kyrkan - Regeringen. De har ju förstört allt för arbetarklassen i Sverige! Pitbullterrier. Går ju inte lita på kräken! Katter. Samma sak här! Alla invandrare som tror sig äga Sverige och det svenska folket, fast de egentligen inte har nåt här att göra. Jag har dock inget emot invandring i sig, bara de som kommer hit sköter sig och lär sig svenska. Alla våldsamheter i vårt vackra land. Det är trist att man inte kan vistas utomhus själv på kvällarna på vissa håll i landet utan att bli angripen/rånad/våldtagen. På tok för få poliser. Vi behöver fler och det snabbt! I synnerhet i norr, där det knappt finns några alls på många håll. I Skellefteå så täcker 1-2 bilar hela Skellefteå Kommuns kust, resten finns i centralorten men inget på landsbygden. Och Skellefteå Kommun är enorm till ytan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 (redigerad) + Miljön. Typ. Musiken. Bara inte Nuclear fucking Records. Emo-flickorna. Jävlar. - Språket Sverige Invandrarna Sverige Ungefär precis allt. Sverige. PS. Jag skrev om Sverige för att jag läste fel på topic-titeln. Men, men. Redigerad 29 juli, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 (redigerad) + Miljön. Typ. Musiken. Bara inte Nuclear fucking Records. Emo-flickorna. Jävlar. - Språket Sverige Invandrarna Sverige Ungefär precis allt. Sverige. PS. Jag skrev om Sverige för att jag läste fel på topic-titeln. Men, men. Jag sparkar hellre ut hatarna (du) än invandrarna, de bidrar ju positivt till Sverige till skillnad från vad du gör. Redigerad 29 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Jag sparkar hellre ut hatarna (du) än invandrarna, de bidrar ju positivt till Sverige till skillnad från vad du gör. Vad gör de som jag inte gör, hm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 + Sekualiserat Demokratin och till viss del yttrandefriheten Vi ligger långt fram vad det gäller IT Musikscenen Högt antal fina tjejer per capita (sexism ftw!!!!!!!!!!!!!!!!!!111) Sporten och idrotten ligger på hög nivå Utbildningsmöjligheterna - PK-ismen som förtrycker yttrandefriheten Att det är accepterat att vara extremvänster Naivt vad det gäller krig och fred; "Vi har inte varit i krig på 200 år, varför skulle det då kunna hända igen?" Folk kan inte hålla skillnad på gång- och cykelbana, iallfall inte här Till viss del förakt för det som anses svenskt (PK- ism) Kvällstidningarna Svensk Filmindustri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) Sverige, + Rent Världens vackraste kvinnor Kungahus Högteknologiskt "Historiskt" Vapenlagarna Utlandssvenskar - VÄRLDENS HÖGSTA SKATTER Dekadent Hela utbildningssystemet är FUBAR Man får inte vara bättre än någon annan Pk-munkavlar på befolkningen För mångkulturellt Dåligt fungerande vårdsystem SVT Alla ska med-attityd Kvällspressen Töntpolitiker Rättssystemet Redigerad 30 juli, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Vad gör de som jag inte gör, hm? Pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Vad gör de som jag inte gör, hm?De tar med sig hög teknologi så som negerknivar, och negeryxa, you know! + Johan Glans. - Mainstreambefolkningen. "Vara-sig-själv"-människorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Hmm. + *Rent och fint för det mesta *Stora skogar *Svensk sommar (solväder) *Svensk landsbyggd, sommarstugor *Svenska trygghetssystem *Konserter & musikliv *Kvinnorna, får stämma in med många här, hehe. *Stat och religion hålls isär - *Gatuvåldet *Konflikträddhet *Motsättningar mellan invandrare och svenskar (båda har ungefär lika stor del i det tycker jag) *PK (Jag är det säkert själv också ibland utan att tänka på det) *Fallfärdiga miljonprogramsområden *Riksdagsvalet 2006 *Svensk sommar (mulet & regnväder) *Kvällstidningarnas löpsedlar (Kanske inget helsvenskt fenomen, men ändå) *"Traditionshets" (Särskilt kring jultider, ta det lugnt för fan! Man blir ju deprimerad.) Det jag kom på nu, finns väl massor egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 + Rent Mångfald inom kulturen Skolorna (de är bra, men dagens ungdomar saknar ordet respekt, många ungdomar leker också) IT - De fattiga skatterna, man rånar ju folk på de höga skatterna För få poliser Sjukvården saknar motivation( då menar jag att för de flesra är det bara ett jobb, de skiter i det och de får ändå sin lön i slutet av månaden) Våran invandringpolitik Listan kanske uppdateras senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 + Rent Skolorna (de är bra, men dagens ungdomar saknar ordet respekt, många ungdomar leker också) - De fattiga skatterna, man rånar ju folk på de höga skatterna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Vad gör de som jag inte gör, hm? Egna företag! Men hata mig då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Egna företag! Men hata mig då... Japp, pizzerior och Kebab är bara sååååååå Mellanösternkultur! Eller, nej, vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts