Jacker Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 (redigerad) Både GTA IV och RDR fick ju en stor väggmålning på Manhattan, verkar dock som det uteblivit för detta spel. Redigerad 11 maj, 2011 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Jag reagerade lite på att ansiktsuttrycken var så extremt verkliga, men att texturerna i fejjat ser ut som skit. Jag hade gärna sett lite mer Heavy Rain-influerade ansikten: Tyvärr var ansiktsanimationerna rätt stela i det spelet, men texturen var supernajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Jag reagerade lite på att ansiktsuttrycken var så extremt verkliga, men att texturerna i fejjat ser ut som skit. Har reagerat på det också. Ser ut som texturerna skulle varit funktionella för några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Skaffa bild, verkar ju grymt. Ska ta nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 (redigerad) http://www.facepunch.com/threads/1088046-The-First-Fifteen-Mins-of-LA-Noire om ni inte sett det än, första 15 minutrarna av LA Noire. Det är inte mycket alls, introuppdraget i stort sett vilket inte visar mycket story-mässigt, bara showcasear lite hur gameplayen ser ut. verkar som om take 2 försöker ta ner allting som har med det att göra, så runt page 2 borde det finnas en fungerade länk Edit: det här borde väl vara rätt http://filesmelt.com/dl/la_noire_fifteen_mins.mp4 Redigerad 14 maj, 2011 av Jojje 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Nu borde väl embargot ha gått ut? The Guardian råkade ju publicera sin recension (L.A. Noire fick full pott, 100/100) men var tvugna att dra tillbaka den? JAG VILL HA RECENSIONER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 (redigerad) Gamereactor gav spelet 9/10 samt 8/10. http://www.gamereact...239/L.A.+Noire/ Enformigt verkar vara spelets svaghet. Redigerad 16 maj, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 (redigerad) 91/100 på Metacritic http://www.metacritic.com/game/playstation-3/la-noire Verkar ju bli helt jävla suveränt! Nu om ni ursäktar ska jag knarka recensioner i några timmar! Redigerad 16 maj, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 (redigerad) IGNs videorecension: Gamespot: Redigerad 16 maj, 2011 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Fick ett mail idag att spelet har skickats! Vilket betyder att jag borde få det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Fick ett mail idag att spelet har skickats! Vilket betyder att jag borde få det imorgon. Vart beställde du det? Säg inte cdon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 (redigerad) Tyckte spelet verkade intressant först, har kollat på en del videos nu och jag ska lätt köpa det! EDIT: STAVNING Redigerad 17 maj, 2011 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Vart beställde du det? Säg inte cdon! Game.se! Gratis frakt och snabb leverans. Får alltid spelet minst 1 dag före releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Drog en förhandsbokning på Media Markt (går att boka via deras hemsida nu!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 Shit, har fortfarande inte fått något mail om att min kopia skickats... Börjar bli lite orolig att jag inte ska få det på fredag. Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 Spelet är beställt, betalat och klart, bara att glida in till Game Stop i Tyresö på fredagmorgon och hämta det, känns bra!!! sen att jag är ledig på fredag får ses som en bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Jävla helvetes Spelbutiken. Aldrig mer! Fick följande mail igår: Din beställning har nu skickats till vårt lager för leverans. Vi skickar våra leveranser på måndagar, onsdagar och fredagar och tar normalt två dagar att komma fram till dig Alltså kommer spelet skickas från lagret imorgon fredag, på releasdagen. Sen får jag då vänta lördag, söndag, måndag och förhoppningsvis få det på FUCKING TISDAG!! Varför i helvete förhandsbeställer man om man inte får det i tid!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Har fått L.A. Noire nu! Mycket bra jobbat av PC city! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Jag har haft spelet sen i tisdags tror jag är lite mer än halvvägs i spelet. hittills tycker jag inte det lever upp till hypen tyvärr :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts