kidrock Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Ser fett grymt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 http://www.rockstarbase.com/2010/12/16/l-a-noire-the-technology-behind-performance-online-now/ 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 http://www.rockstarbase.com/2010/12/16/l-a-noire-the-technology-behind-performance-online-now/ Faaaaaaan vad coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Faaaaaaan vad coolt. No kidding. Från första trailern såg man hur grymt det såg ut, men hade aldrig anat att det kunde vara så extremt bra som när man såg live-versionen med Cole Phelps. Så extremt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 http://www.rockstarbase.com/2011/01/22/leaked-l-a-noire-trailer-reveals-may-17th-as-release-date/ L.A Noire-trailer #2 (som skulle komma på måndag) läckt... Releasedatum 17e Maj!? Wooot woot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Lär bli grymt detta spel. Men synd man inte äger en 360 men lär köpa det när man får råd. Men hoppas på en PC version rockstar brukar ju inte svika PC spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Lär bli grymt detta spel. Men synd man inte äger en 360 men lär köpa det när man får råd. Men hoppas på en PC version rockstar brukar ju inte svika PC spelare. kommer det inte till ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 kommer det inte till ps3 Inge aning vad jag vet iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 kommer det inte till ps3 Jo, spelet kommer till PS3. Till en början var det t.o.m PS3-exklusivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 Enligt VGReleases så ryktas det om att det släpps i mars redan. Källa! Men usch så jag ser fram emot det här spelet! Lär nog bli att beställa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 Enligt VGReleases så ryktas det om att det släpps i mars redan. Källa! Men usch så jag ser fram emot det här spelet! Lär nog bli att beställa det. Jo, men den läkta trailern visar tydligt releasedatumet... 17e Maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Ser ju underbart snyggt ut! Jag vet att det är en cutscene, men endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Den trailern är från 2006, så jag tror inte den säger mycket om spelet nuvarande version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 (redigerad) Den trailern är från 2006, så jag tror inte den säger mycket om spelet nuvarande version. Skumt, jag har aldrig sett trailern förut. Är inte detta den nya? EDIT: Nej det var det inte. Såg just den nya trailern på Rockstars hemsida Redigerad 24 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Första gameplay-trailern. Ser ruggigt bra ut! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Ser mer ut som en film än ett spel! Älskar't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Är inte lika taggad som ja var inför GTA eller RDR men jag köper det absolut ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Det här spelet är någonting jag har velat ha i så många år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Ååååååååååhhhhhhhhhhhgfnngptrptlhhherjkraeaszzzzzzzzz. Var kan jag boka Collector's Edition?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts