Kiedis Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 L.A. Noire En av dom senare nyheterna från Rockstar, ser jävligt intressant ut om ni frågar mig, helt min typ av spel. Poliser, Los Angeles, 40-talet, kommer säkert bli våldsamt också. L.A Noire is an interactive detective story set in the classic noir period of the late 1940’s. L.A. Noire blends action, detection and complex storytelling and draws players into an open-ended challenge to solve a series of gruesome murders. Set in a perfectly recreated Los Angeles before freeways, with a post-war backdrop of corruption, drugs and jazz, L.A. Noire will truly blend cinema and gaming. Inte så mycket information om när det kommer och till vilken konsol det kommer till på deras hemsida, men på CDON.com så kan man bevaka spelet till Xbox360 och Playstation 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Grymt! Härlig stil, Hollywoods guldår (ungefär). Trailern var ju riktigt mega. Hoppas bara det kommer till PC också, men det lär det ju inte göra. Blir mer och mer sugen på en PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 (redigerad) Ser väldigt lovande ut tycker jag Men jag har för mig att inte rockstar ska göra allt själva, dom skulle bara göra modellerna eller vad jag hörde. Edit: Japp enligt FZ så står det såhär Kodningen kommer dock inte Rockstar att stå för utan kommer att skötas av de nykläckta australien-baserade utvecklarna Team Bondi. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=15513 Står även på FZ att det bara kommer till PS3 Redigerad 29 juli, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Ser riktigt mysigt ut, men lär inte få spelat det så länge dom inte släpper det till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Enligt Jack Tretton, chef över Sony's amerikanska avdelning har Sony förhandlat med Take2 och Rockstar att detta spel släpps exklusivt för PS3. Detta som en del av överenskommelsen att GTA IV även släpps till 360. http://www.gametrailers.com/player/22894.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Enligt Jack Tretton, chef över Sony's amerikanska avdelning har Sony förhandlat med Take2 och Rockstar att detta spel släpps exklusivt för PS3. Detta som en del av överenskommelsen att GTA IV även släpps till 360. http://www.gametrailers.com/player/22894.html Det är inte LA Noire han pratar om... det är något som inte blivit utannonserat ännu. As Jack mentioned in the interview with Geoff, this franchise is not LA Noire, but something all new. We agreed with Rockstar and Take-Two Interactive Software that we wouldn’t disclose anything more about the deal or title at this time, so stay tuned, we’ll share more info as soon as we can. http://blog.us.playstation.com/2007/07/27/...ive-to-the-ps3/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Undra vad det är då Synd att det är bara för PS3 dock =(. Aja Noire ser snyggt ut. Hoppas på GTA frihet och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Har länge väntat på ett spel som kan slå Mafia på fingrarna och göra det Godfather totallt misslyckades med. Det kommer till "nextgen-consoles" om man kollar på utvecklarnas hemsdia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 LOS ANGELES på 40-talet.. That's a new one. Det ser riktigt fräscht ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 måste säga att detta ser intressant ut! älskade absolut grafiken och hela den här 40-tals stilen Me like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Riktigt skön humor från pedsen: "This guy thinks hes at the speedway" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 LA Noire PS3-exklusivt i alla fall. http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...Ite%20%20mid=53 Sen har Bondi kontrakt med Sony för 3 exklusiva spel, Noire blir en trilogi i maffia-miljö? Mmmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Oj! ser verkligen interessant ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Det verkar coolt. Synd att man inte har PS3 bara... Edit: Oh, såg inte att det kanske skulle komma till 360 också. Hoppas. Redigerad 4 augusti, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Bump! Var på EB games och köpte ett annat spel igår (The Darkness) och passade på att fråga om L.A. Noire, den sista November är datumet satt till. Så nu vet ni, detta spel är ett måste i hyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Hoppas de lyckas återskapa 40-tals känslan bättre än EA i Gudfadern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Bump! Var på EB games och köpte ett annat spel igår (The Darkness) och passade på att fråga om L.A. Noire, den sista November är datumet satt till. Så nu vet ni, detta spel är ett måste i hyllan. Verkligen, FZ.se håller inte med EB Games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Verkligen, FZ.se håller inte med EB Games. Men för i helvete....2009!, ett av få spela jag verkligen såg fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Fråga aldrig personalen i en spel butik om spel. De vet fan ingenting. En snubbe sa till mig en gång att GTA serien skulle sluta efter Vice City. Well, SA, LCS, VCS, och nu IV. Han visste inte vad han snackade om. Nu säger jag ju inte att alla är så här. Men jag har fått annan missvisande info från biträden i spel butiker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Fråga aldrig personalen i en spel butik om spel. De vet fan ingenting. En snubbe sa till mig en gång att GTA serien skulle sluta efter Vice City. Well, SA, LCS, VCS, och nu IV. Han visste inte vad han snackade om. Nu säger jag ju inte att alla är så här. Men jag har fått annan missvisande info från biträden i spel butiker också. Han knappade på en dator och visade listan med release datum för fler spel, klart man tror den stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts