Renard Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) Om grafiken blir så här fakkad som den är på alla bilder så tvekar jag på att köpa det här. För det första så är grafiken grym, för det andra så fattar jag inte hur du ens kunde tänka "Jag ska inte köra IV". Vad är det med vissa personer? De tidigare GTA spelen har inte heller topp grafik, men det är GTA vi snackar om! Redigerad 1 augusti, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 För det första så är grafiken grym, för det andra så fattar jag inte hur du ens kunde tänka "Jag ska inte köra IV". Vad är det med vissa personer? De tidigare GTA spelen har inte heller topp grafik, men det är GTA vi snackar om! Du vet hur det är idag, allt skall vara snyggt. *suck* Förhandsbokade GTA IV så fort det gick, lär knappast bli besviken pga grafiken, eller något annat. GTA har aldrig varit dåligt. OnT: Diggar verkligen kostymen, hoppas man kan få tag på den tidigt i spelet Och så måste man älska bilden på Niko när han springer ifån polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Väldigt oftopic men skulle inte ps3 ha exlusiva episoder också? inte bara 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Väldigt oftopic men skulle inte ps3 ha exlusiva episoder också? inte bara 360 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42417 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42417 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Najsiga högupplösta bilder. Men skottmärkerna på bilrutan ser verkligen inte snyggt ut, väldigt low-res. Jag tycker faktiskt inte det är så dåliga skottmärken. Skjuter man på en glasruta i GTA SA så blir hel rutan knasig ju. Hela rutan blir ju krossad. Tycker det ser bättre ut i GTA IV isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JeanClaude Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Jag tycker faktiskt inte det är så dåliga skottmärken. Skjuter man på en glasruta i GTA SA så blir hel rutan knasig ju. Hela rutan blir ju krossad. Tycker det ser bättre ut i GTA IV isåfall. DIN LILLA JÄVEL VET DU HUR GLAD JAG BLEV MÄR JAG SÅG ATT DET STOG NY INFO NYA BILDER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 omg teoman -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jag tycker faktiskt inte det är så dåliga skottmärken. Skjuter man på en glasruta i GTA SA så blir hel rutan knasig ju. Hela rutan blir ju krossad. Tycker det ser bättre ut i GTA IV isåfall. Fy fan, blev as glad och trodde att det hade kommit nya bilder! Jävla äggskalle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Lurad igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts