Karatemorfar Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Jag söker ett spel som är väldigt gammalt.. Spelade det mycket hos en kompis när jag var liten, runt 1997-1998. Har för mig att spelet hade ett namn som är ett namn. Alltså, typ Freddy eller nått. Man skulle bygga banor för en basketboll så den kom från start till mål. Det kunde vara med gungbrädor och sånt skit. Hoppas min lätta beskrivning hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 (redigerad) Jag vet inte om det är det spel du letar efter, men din beskrivning passar i alla fall in på Sid & Al's Incredible Toons, The Incredible Machine samt The Incredible Toon Machine. Om inte annat så kanske dessa spel temporärt kan fylla det tomrum som ditt "Freddy"-spel förväntas proppa igen! EDIT: http://www.the-underdogs.info/search.php?s...game=incredible Redigerad 28 juli, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Jag vet inte om det är det spel du letar efter, men din beskrivning passar i alla fall in på Sid & Al's Incredible Toons, The Incredible Machine samt The Incredible Toon Machine. Om inte annat så kanske dessa spel temporärt kan fylla det tomrum som ditt "Freddy"-spel förväntas proppa igen! EDIT: http://www.the-underdogs.info/search.php?s...game=incredible Det är rätt. De måste ha döpt om det på deras dator eller något. Jag bugar och bockar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Ingen problematik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Det är ju det spelet jag sökte efter fär ett tag sedan med! Kan man splea/ladda ner det från den sidan? Verkar inte så, eller är det jag som är snurrig? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Det är ju det spelet jag sökte efter fär ett tag sedan med! Kan man splea/ladda ner det från den sidan? Verkar inte så, eller är det jag som är snurrig? :/ Adda mig på msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Adda mig på msn.. Done and done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Done and done! Verkar inte som det funka, pm:a din msn .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts