Cyper Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 (redigerad) Satt och tittade på Dirty Harry videos på youtube och hittade detta! Trailern är från fläskbox 360. Vad tror ni? Hoppas det blir ett blodigt vigilantspel!! Ser riktigt fint ut. Blir nog något att köpa. Älskar även slutrepliken. Samma som I de gamla goda Dirty Harry filmerna. Redigerad 28 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Såg ju onekligen intressant ut för att vara ett filmspel (sällen det lyckas tycker jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Jag har länge vetat om att ett Dirty Harry spel ska komma. Är ett rätt så stort fan av filmerna (Har alla) och kommer självklart spana in spelet. (Äntligen hemma från Gran Canaria nu, tillbaka till gamla hederliga åäö) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Jag har länge vetat om att ett Dirty Harry spel ska komma. Är ett rätt så stort fan av filmerna (Har alla) och kommer självklart spana in spelet. (Äntligen hemma från Gran Canaria nu, tillbaka till gamla hederliga åäö) Du kan skriva åäö om du är nånstans där dom ej har dom. om du trycker ner alt + numpad siffrorna när du har knappat in nåt släpp då alt. Fast det gäller att du kan koderna. --- Kommer detta ej till PC har aldrig set Dirty HArry iaf vad jag vet kommer ej ihåg. är dom bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Kommer detta ej till PC har aldrig set Dirty HArry iaf vad jag vet kommer ej ihåg. är dom bra? Nej. Ja. Om du inte har sett någon av filmerna är det dags att du gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Dirty Harry är fan en av de hårdaste och grymmaste filmkaraktärerna någonsin. "You gotta ask yourself one question, do i feel lucky?.. well do you punk" "Go ahead, make my day" "Go on out and get some air, fatso" "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!" Härlig typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts