I lol Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 okej, det är exakt samma fil, men olika torrenter. En av torrenterna får man ner 20 kb/s ifrån och den andra 30 kb/s Och båda seedar exakt samma fil/filer Så är det möjligt att jag har igång båda sammtidigt så får jag ner filen/erna fortare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Äh... vem pallar hjälpa en främlingsfientlig bondjävel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Äh... vem pallar hjälpa en främlingsfientlig bondjävel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Äh... vem pallar hjälpa en främlingsfientlig bondjävel? Hahahahagagaga väldigt roligt. Jag visste tyvärr inte att bondar bor ute i skogar, och har varken farmar åkrar eller någonting, din psykiskt störde fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 (redigerad) Hahahahagagaga väldigt roligt. Jag visste tyvärr inte att bondar bor ute i skogar, och har varken farmar åkrar eller någonting, din psykiskt störde fan Bondar ^^... Du, värna om Sverige och dess språk det heter bÖnder. Redigerad 28 juli, 2007 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Bondar ^^... Du, värna om Sverige och dess språk det heter bÖnder. Men det var ju jätte trevligt. On-topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Kopiera tracker URL:en ifrån den ena torrenten och klistra in den i den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Om det inte är exakt samma torrent så funkar det inte att bara kopiera tracker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Om det inte är exakt samma torrent så funkar det inte att bara kopiera tracker. Det stod i första posten att det var samma filer.. Är det inte det finns det inte något sätt att fixa det på.. Me know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts