MustanGT Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Hjälp mig med server. Har försökt så mycket men jag får det inte att fungera. om du vet hur man gör en server på san andres m-p.. så hör av dig här eller adda min msn: danielaho1@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Hjälp mig med server. Har försökt så mycket men jag får det inte att fungera. om du vet hur man gör en server på san andres m-p.. så hör av dig här eller adda min msn: danielaho1@hotmail.com Nybörjade, kolla igenom innan du skriver ett nytt topic! SA:MP Server Och tänk lite, igentigen så borde du inte be folk att söka upp dig för att berätta nått du undrar över! Du får allt ta och söka upp dom som vet och vara trevlig och fråga dem? Peace Johan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts