W@ll@ Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 När jag startar min dator kommer det bara upp "ett diskläsarfel uppstod. för att starta om tryck ctrl+alt+delete." och startar man om händer samma sak. Vad kan det vara för fel? Är det hårddisken som kraschat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 När jag startar min dator kommer det bara upp "ett diskläsarfel uppstod. för att starta om tryck ctrl+alt+delete." och startar man om händer samma sak. Vad kan det vara för fel? Är det hårddisken som kraschat? Nu kommer jag ej ihåg om jag har haft det där problemet. Får du det vid uppstart när du håller på och loggar in till windows?. Eller är det direkt när du har tryckit på start knappen på datan du får så. Men det där om jag sa när man håller på och loggar in du kan ha fått så om man slår av datan när man håller på och stänger av datan. Jag råkade göra så jag fick återställa datan så funkade det. Men nu vet jag ej vilket du menar när du startar uppp datan eller när du ska logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 OS? Har du kopplat till någon enhet? CD/DVD-läsare HD? Mer information, när började detta? Annars är google bra på sådana här fel: http://www.google.se/search?hl=sv&clie...3%B6k&meta= BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 29 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Det händer när jag startar datorn inte när jag ska logga in. Det började när jag hade fått min ipod video o skulle lägga in filmer men de var fel format så då laddade jag hem nåt program (Ipod videokonverter eller vad det hette). Och jag höll på o konvertera en film när skärmen blev blå o det stod typ att en drivrutin kunde vara paj men det skulle datorn fixa. Stod också att man kunde testa o byta grafikkort om man fått upp det meddelandet innan (hade inte fått det). Sen när jag skulle starta datorn igen så funkade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts