ZcruweN Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Hej! Som tråd titeln lyder så letar jag efter animerade wallpaps, jag har sett ett par på jtube som har/haft såna.. Ett exempel på animerade wallpapers hittar ni här http://www.youtube.com/watch?v=AwHiS8vm2oo Fast jag letar mer efter Animerade Wallpapers med olika spel, typ WoW, GW och såna spel.. Jag har sökt på google utan resultat efter just det jag söker efter. Så tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Hej! Som tråd titeln lyder så letar jag efter animerade wallpaps, jag har sett ett par på jtube som har/haft såna.. Ett exempel på animerade wallpapers hittar ni här http://www.youtube.com/watch?v=AwHiS8vm2oo Fast jag letar mer efter Animerade Wallpapers med olika spel, typ WoW, GW och såna spel.. Jag har sökt på google utan resultat efter just det jag söker efter. Så tacksam för svar Söker du nåt speciellt tema eller bara en animerad wallpaper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Vilket OS har du? Dom som den filmen länkade till ( http://dream.wincustomize.com/ ) kräver Vista Redigerad 27 juli, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Jag har XP fnizz =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Gogglade lite på "animated Wallpapers" hälften av sidorna=virus. Men så sökte jag på Download.com och fick upp några schyssta, Men knappt några gratis. Har bara do.c provat en gratis. Den hette "Dreamples Wallpaper", men allt den gjorde var att snurra valda bilder. Men den var rätt så avancerad när det gäller inställningar för prestanda och skit. Men jag har minnen från gammla tider då man hade .gif bilder som bakgrund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Men jag har minnen från gammla tider då man hade .gif bilder som bakgrund.. Usch ja!.. prestanda krävande! Har ett program som slumpar fram en bakgrund då o då.. "Any Background" (creds till Zalcinowa) Tror inte de finns nått bra alternativ till XP, det du kan göra dock är att använda t.ex. VLC player och välja att spela upp på skrivbordet.. då läggs filmen som bakgrund Redigerad 27 juli, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Usch ja!.. prestanda krävande! Har ett program som slumpar fram en bakgrund då o då.. "Any Background" (creds till Zalcinowa) Tror inte de finns nått bra alternativ till XP, det du kan göra dock är att använda t.ex. VLC player och välja att spela upp på skrivbordet.. då läggs filmen som bakgrund Seriöst?? Fan va grymt. Har några favvo filmer som skulle passa perfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Usch ja!.. prestanda krävande! Har ett program som slumpar fram en bakgrund då o då.. "Any Background" (creds till Zalcinowa) Tror inte de finns nått bra alternativ till XP, det du kan göra dock är att använda t.ex. VLC player och välja att spela upp på skrivbordet.. då läggs filmen som bakgrund KalleR skrev i dump/skrivbord tråden för ett bra tag sen hur man gjorde det. Han hade själv en brasa i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Seriöst?? Fan va grymt. Har några favvo filmer som skulle passa perfa om du menar vad ja tror.. You Noughty boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts