Lajnux Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Har haft det är sjukt äckliga problemet ett tag nu och jag stör mig på det. När jag går in på en YT-länk står det bara " Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest Flash player." Och ja, jag har provat att ladda hem den nyaste "flash playern" utan framgång. Någon som har en aning om vad jag kan göra för att få den att funka igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Har haft det är sjukt äckliga problemet ett tag nu och jag stör mig på det. När jag går in på en YT-länk står det bara " Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest Flash player." Och ja, jag har provat att ladda hem den nyaste "flash playern" utan framgång. Någon som har en aning om vad jag kan göra för att få den att funka igen? Prova installera om Java. Kliiiiik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Provade det, fungerar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Provade det, fungerar fortfarande inte. Inte har du någon Java ikon på start fältet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Javascript och Java är helt två olika saker. Gå in under Verktyg / Inställningar / Innehåll och kolla så "Aktivera JavaScript" är ikryssad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Javascript och Java är helt två olika saker. Gå in under Verktyg / Inställningar / Innehåll och kolla så "Aktivera JavaScript" är ikryssad. Den var ikryssad. Men konstigt nog fungerar det nu, utan att jag gjort något speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Hänt samma sak för mig men löste sig också utav sig själv. Kanske är nåt knasigt med youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts