Vice. Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Hej! Det fanns en tråd där man kunde fråga efter hjälp med Avatarer och signs, men jag hittar inte den nu, underligt nog. :/ Skulle behöva hjlpa med att skapa en avatar och en sign med pingvintema. Typ som min(a) ser ut fast med pingvin(er). Och namnet Pingu skall helst vara med. Skulle någon kunna hjälpa mig med detta?! Skulle vara ytters tacksam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Hej! Det fanns en tråd där man kunde fråga efter hjälp med Avatarer och signs, men jag hittar inte den nu, underligt nog. :/ Skulle behöva hjlpa med att skapa en avatar och en sign med pingvintema. Typ som min(a) ser ut fast med pingvin(er). Och namnet Pingu skall helst vara med. Skulle någon kunna hjälpa mig med detta?! Skulle vara ytters tacksam. Vad är det för fel på The One And Only-reborn? Helt okej att komma med requests där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Vad är det för fel på The One And Only-reborn? Helt okej att komma med requests där. Är det, det? Okej för jag vet att det fanns en specifik tråd för hjälp. Eller minns jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Är det, det? Okej för jag vet att det fanns en specifik tråd för hjälp. Eller minns jag fel? Ja, det fanns en tråd om det här. Även jag har provat söka utan att hitta något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Är det denna ni pratar om? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=Request Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Är det, det? Okej för jag vet att det fanns en specifik tråd för hjälp. Eller minns jag fel? Visst fanns det en tråd, men jag har sett flera som har frågat i the one and only, så varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Är det denna ni pratar om? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=Request Ja det är den! Najjs, många tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts