antepanteboy Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Jag och Ma cipriani hade tråkigt och bestämde oss för att göra ett 3h collab, men mycket av collab blev det då inte när cipri bara fick 1 stunt, men aja. det var kul medans de 3 timmarna varade. Jag vet att vissa stunts upprepas ett antal gånger men jag var tvungen att fylla ut hela låten, och ja...ni fattar när ni ser. 3 hours later HQ and stream Enjoy i guess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Ja... i mitt tycke har du jobbat dig neråt, alla dina filmer sen High Above har varit sämre än den föregångna i mina ögon. Men, medioker stunting, medioker editering... Men bra låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 (redigerad) Tycker du borde göra en stor film, som du arbetar länge med och verkligen finputsar in i minsta detalj, trött på alla dessa filmer alla gör på några timmar, man ska lägga ner tid på sina filmer, annars är det ingen ide att visa dom imo. Säger som Godfather, du jobbar dig neråt, gräv inte ner dig i någon grop, försök göra en riktigt bra film, bygg upp den i olika delar, be om kritik på delarna osv. Redigerad 29 juli, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts