Wild_hawk Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 tjenna jag har gjort en beta till mitt gta game team och jag vill att dom ska testa betan så kan nån hjälpa mig med det här: jag skikar den som vill hjälpa mig betan sen så laddar han upp den på pixas för mitt pixas går ej att använda längre så jag hoppas att nån vill hjälpa mig med det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 ok ja hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 ok ja hjälper jag tror inte att nån vill ha din hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 jag tror inte att nån vill ha din hjälp Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Jag e me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Jag e me! kan du hjälpa mig eller vad är det du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 kan du hjälpa mig eller vad är det du menar? Jag hjälper dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Jag hjälper dig!! ok bra! då behöver jag din hotmail du kan pm den till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts