The Dude Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Jag har heller aldrig känt lukten av gummi. Ska tänka på det nästa gång jag drar en Corona. Haha, det är klart ni har känt lukten av gummi! Annars rekomenderar jag er ett studiebesök på en cykelaffär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Haha, det är klart ni har känt lukten av gummi! Annars rekomenderar jag er ett studiebesök på en cykelaffär De va inte så ja meena report Öhm, ja. Hoppas verkligen inte att jag upptäcker att det luktar gummi, för då är Coronan förstörd för all framtid. Om det inte visar sig att det är trevligt med gummilukt från öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Hur många av er dricker Corona med en limeklyfta i? Men personligen föredrar jag Brahma eller San Miquel framför Corona nu för tiden (det är liknande ljust öl, produceras som en ren törstsläckare), druckit för mycket Corona tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Hur många av er dricker Corona med en limeklyfta i? Men personligen föredrar jag Brahma eller San Miquel framför Corona nu för tiden (det är liknande ljust öl, produceras som en ren törstsläckare), druckit för mycket Corona tror jag. Jag dricker utan. Tycker limen tar över hela smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 2 Murphy's Irish Red, Cruczampo, 2 Bitburger och Amstel blev det i helgen som var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Hur många av er dricker Corona med en limeklyfta i? Men personligen föredrar jag Brahma eller San Miquel framför Corona nu för tiden (det är liknande ljust öl, produceras som en ren törstsläckare), druckit för mycket Corona tror jag. Dom gånger man dricker Corona gör man självklart det med limeklyfta i. Syrran köpte hem ett flak Carlsberg Hof 500ml idag, I'm happy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Syrran köpte hem ett flak Carlsberg Hof 500ml idag, I'm happy! Åh, ge mig, Ge mig! Någon som vet någon god öl att dricka när man repar med bandet? En.. Musik-öl, eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Åh, ge mig, Ge mig! Någon som vet någon god öl att dricka när man repar med bandet? En.. Musik-öl, eller något. Miller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Miller! Bad syrran ta hem ett gäng såna också, men hon påstog att de inte fanns. Tror att hon inte hittade dom och sen inte vågade fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Miller! Then Miller it is! Den finns väl på systemet? Eller är den så populär att man måste beställa den från deras hemsida så den kommer ut i sortimentet? Om jag inte lyckas få tag på min bror tills på fredag så blir det till att avnjuta några folköl. Vilken folköl är den som smakar minst vatten, och mest öl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Then Miller it is! Den finns väl på systemet? Eller är den så populär att man måste beställa den från deras hemsida så den kommer ut i sortimentet? Om jag inte lyckas få tag på min bror tills på fredag så blir det till att avnjuta några folköl. Vilken folköl är den som smakar minst vatten, och mest öl? Miller finns fan överallt. Inga som hellst problem att få tag på. Har svårare att få tag på Bud, och den är också en känd öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Miller finns fan överallt. Inga som hellst problem att få tag på. Har svårare att få tag på Bud, och den är också en känd öl. Bud är ju lika lätta att få tag på, om inte lättare. Finns ju för fan Bud 3,5 på Coop felshoe: Miller är vattnig som fan. Vill du ha öl med mer ölsmak rekommenderar jag Staropramen eller Becks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Fosters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Någon här som gillar veteöl? Drack Hoegaarden på fyllan och har för mig att den var riktigt god. Måste testa nykter någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Någon här som gillar veteöl? Drack Hoegaarden på fyllan och har för mig att den var riktigt god. Måste testa nykter någon gång. Jag gillar veteöl! Hoegaarden ska drickas nykter, jo. Eller, aldrig provat full, men den är god, det är den! Edit. felsko: kör på Beck's! Redigerad 11 september, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag gillar veteöl! Hoegaarden ska drickas nykter, jo. Eller, aldrig provat full, men den är god, det är den! Edit. felsko: kör på Beck's! Låter lovande! Får bli några sådana på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Låter lovande! Får bli några sådana på fredag. Ooo, wie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Någon här som gillar veteöl? Drack Hoegaarden på fyllan och har för mig att den var riktigt god. Måste testa nykter någon gång. Erdinger är min favorit när det kommer till veteöl, drack det på en pub på söder för någon månad sedan och gillade det skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Någon här som gillar veteöl? Drack Hoegaarden på fyllan och har för mig att den var riktigt god. Måste testa nykter någon gång. Hoegaarden är riktigt god. Den tycker jag verkligen att du ska prova. Lycka till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Heineken är väll en av dom bättre sorterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts