Wu Zi Mu Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 St Bernardus <3 Tripel och 12an är underbara. Får ni tag i någon av de kommer ni vara lyckliga! Köpte mig några triplar, dock försvann de rätt snabbt. Mumsigt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 Är inte speciellt glad för öl, men om jag tvunget ska dricka tar jag helst en El Crocodillo, eller en El Elko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 Inte så konstigt om du dricker det där, två av de sämsta på systemet. 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Jävla idiot, Mr_Tobbe. Det är detta som är äckligt med den här sidan, eran tro på att ni är överlägsna andra. Väx opp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Inte så konstigt om du dricker det där, två av de sämsta på systemet. Min kuk, sug den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Ändå så plussar du inlägget? Förövrigt gav mr_tobbe bara sin egen åsikt, knappast översitteri. Finns många relativt billiga ölsorter som är goda. Prova nåt tyskt eller tjeckiskt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Ändå så plussar du inlägget? Förövrigt gav mr_tobbe bara sin egen åsikt, knappast översitteri. Finns många relativt billiga ölsorter som är goda. Prova nåt tyskt eller tjeckiskt. Visst finns det goda ölsorter som är billiga, men ni verkar inte förstå det här (Inte du Jacker). Det är väldigt konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Jävla idiot, Mr_Tobbe. Det är detta som är äckligt med den här sidan, eran tro på att ni är överlägsna andra. Väx opp! Frenzy skriver på forat = druckit några bärs. Så jävla tydligt. Överlägsen någon för att man inte gillar Crocodile och Elk Brew... Lägg till 2-3 kronor (!?) så får man något som inte smakar radioaktivt kattpiss. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Frenzy skriver på forat = druckit några bärs. Så jävla tydligt. Överlägsen någon för att man inte gillar Crocodile och Elk Brew... Lägg till 2-3 kronor (!?) så får man något som inte smakar radioaktivt kattpiss. Så du måste verkligen kommentera min alkoholkonsumtion? Lågt. Det här handlar inte om, det handlar om dig. Varför skulle ölen säljas om inget köpte den? Jag är så trött på det här, verkligen. Så Snälla sluta försöka vara överlägsna, det fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2012 (redigerad) Ändå så plussar du inlägget? AP e srs bsnz. felatio Redigerad 29 september, 2012 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2012 Så du måste verkligen kommentera min alkoholkonsumtion? Lågt. Okej, förlåt. Det här handlar inte om, det handlar om dig. Varför skulle ölen säljas om inget köpte den? Det säljer som smör eftersom att folk vill bli packade för så lite pengar som möjligt. Jag påstod dessutom att man kan få riktigt juste bärs för 12-13 kronor flaskan. Jag är så trött på det här, verkligen. Så Snälla sluta försöka vara överlägsna, det fungerar inte. Tur då att xstreem sätter standarden för att inte vara överlägsen i den här från er sida hätska diskussionen. "du mr tobbe vem faaaan tror du att du är? klaga på mig och min öl konsumtion.... jävlaq hora är vad du är...." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2012 Tur då att xstreem sätter standarden för att inte vara överlägsen i den här från er sida hätska diskussionen. "du mr tobbe vem faaaan tror du att du är? klaga på mig och min öl konsumtion.... jävlaq hora är vad du är...." Vad fan är hög standard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2012 Vad fan är hög standard? ! ! ! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Julölen släpps imorgon! :D :D http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/?searchview=All&varugrupp=%C3%96l&excludesvalues=False&groupfiltersheader=Default&filters=varugrupp%2c#searchview=All&varugrupp=Öl&val=^Juldrycker$&excludesvalues=False&groupfiltersheader=Default&filters=varugrupp,val,&action=search Rekommenderar starkt Anchor Brewery's Christmas Ale. Ska köpa i alla fall fyra stycken av den. Redigerad 14 november, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 Första lasset! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 Min favorit är helt klart Budweiser! Ganska så mesig öl men ändå god på sitt vis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 Min favorit är helt klart Budweiser! Ganska så mesig öl men ändå god på sitt vis! http://cblog.wikispaces.com/file/view/BertStare2.gif/335560604/BertStare2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 Min favorit är helt klart Budweiser! Ganska så mesig öl men ändå god på sitt vis! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 Jólabjór 4 lyfe när det kommer till julöl. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 Vad heter ölen som smakar pepparkaka? There is no santa? Verkar som den inte säljs i år, och förra året var det slutsålt när jag väl hade tid att åka till systembolaget och handla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts