Maxz Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Mariestads, Heineken, Spendrups Premium Gold och Dansk Fadöl är gott. Något som jag gillade förut som numera smakar piss är Carlsberg. Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Överlag gillar jag inte öl, men jag dack en i Thailand som var god. Changbeer. Det var najjs. Finns att köpa den på systemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Jadu... Antagligen Mariestad. Men smakade någon tysk öl sist jag var där, minns inte namnet, men den var urgod. Ska höra med brorsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Carlsberg, probably the best beer in the world. Har inte smakat så himla mkt öl i mina dar, mest smuggel men carlsberg 4,6 som jag köpte i danmark var riktigt god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Guinness Draught Kilkenny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Lapin Kulta Singha Corona Miller Det som dricks mest i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 http://www.northerner.com/thumbnails/norrlandsguld-3.5.jpg När du vill va' dig själv för en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Vet inte vad den heter. Mörk och mycket smakrik & god, nån som vet vilken jag menar? I annat fall får ni gärna gissa och samtidigt rekomendera sorter med dennna beskrivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Vet inte vad den heter. Mörk och mycket smakrik & god, nån som vet vilken jag menar? I annat fall får ni gärna gissa och samtidigt rekomendera sorter med dennna beskrivning. Guiness är mörk och riktigt tjock och fyllig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Guiness är mörk och riktigt tjock och fyllig. Mycket möjligt att det är den, ska ta ett smakprov imorn kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Kan ju vara Murphy's också som är ganska lik Guinness. En limpa i flytande form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Finns många goda men favoriterna är Koff, A.Le Coq och Pilsner Urquell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Guiness Dreher Kieler Brauerei Beck's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Beck's och Corona är fina. Kamenitza blev en favorit när jag var i Bulgarien också, men det var väl mera temporärt. Gillade det mesta av ölen som serverades på krogar i bulgarien Det bästa var att man iaf kunde sitta på en krog hur länge som helst där utan att plånboken blir tunnare typ 10 - 15 kr 0,5l stopet. Min favorit bar var iaf mexo, där jag och mina vänner hittade en Scorpion! eller vad fan det var är inte 100 på att det var en scorpion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 (redigerad) Hmm... Gillar inte öl särskilt mycket, så jag kan inte ge några bra tips, eller säga vad jag gillar. Nåt som jag därmot gillar ganska bra, det är cider. Gott gott Redigerad 26 juli, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Synd om de stackare som inte tycker om öl.. Visst, cider finns ju som substitut och det kan verkligen vara gott, men ärligt så blir man ju less på sockerblasket redan efter första..? Öl blir man aldrig less på, så öl ska det vara. Gärna en halvmörk sort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Carlsberg Hof, Lapin kulta, Warsteiner... Sålänge alkoholprocenten inte överskrider 5% så är den god tycker jag, sen smakar det för mycket! En öl ska vara god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 EFES Turkisk öl. http://www.dkimages.com/discover/previews/993/50202041.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) Lech Ett öl jag testade förra året i Poznań (Polen), bryggeriet finns även i den stan. Riktigt fyllig och stark smak och mycket skum. Jättegott öl! Redigerad 30 juli, 2007 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 31 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Lech Ett öl jag testade förra året i Poznań (Polen), bryggeriet finns även i den stan. Riktigt fyllig och stark smak och mycket skum. Jättegott öl! Hmm.. "Ett öl" "jättegott öl"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts