Complex Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Tänkte fråga vad ni gillar, vad ni har att rekommendera för ölsort? Själv rekommenderar jag starkt tyska warsteiner, tycker den är riktigt god faktiskt, en perfekt öl till festen, men passar även bra till maten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Några favoriter är väl; Hobgoblin. Mariestad. Beck's. Guinness. Inte i någon rankning dock. Redigerad 26 juli, 2007 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Du är hybernatad. OnT: Beck's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Du är hybernatad. Uppenbarligen inte? Jag gillar dessvärre inte öl. Jag lider faktiskt ganska mycket av det, det verkar ju så gött att sitta på en strand en solig sommarkväll och knäcka en kall.. Men det går bara inte, hur mycket jag än försöker. Det är bara inte gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Uppenbarligen inte? Jag gillar dessvärre inte öl. Jag lider faktiskt ganska mycket av det, det verkar ju så gött att sitta på en strand en solig sommarkväll och knäcka en kall.. Men det går bara inte, hur mycket jag än försöker. Det är bara inte gott. Yes he is Gillar inte öl, sprit o cider för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Hmm... ingen rankad med blir nog: Hobgoblin Millenium Dansk Fadøl Koff Röd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Jag gillar väl öl, men jag dricker inte så mycket som vissa gör. Nu har jag inte hittat min favorit eller provat så mycket, men jag har alltid fått för mig jag gillar mariestads. Kan vara för namnet skull... ^^ Fin tråd annars, så kanske man kan få sig några tips! Fast öl mot blandat så kör jag hellre något blandat. Smakar som läskeblask fast bättre! Med alkohol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Lapin Kulta, äkta importerad Carlsberg, Olvi, koff, Giraff (eller hur det stavas). Duger bra åt mig. Fast öl mot blandat så kör jag hellre något blandat. Smakar som läskeblask fast bättre! Med alkohol! Rattfyllerist! Redigerad 25 juli, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Köper mycket Miller, grymt gott, det är ett ljust öl med liten bismak av citron. Den passar till alla tillfällen (nästan) http://www.readingeagle.com/blog/gavel/archives/miller%20beer.jpg Köper även en del Mariestad (flaska), Newcastle, Staropramen, Corona, Heineken Brukar oftas bli dom på krogen. Den här tråden kan bli intressant för oss som gillar öl, tipsa varandra osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Har väl blivit sprit för min del dom flesta gångerna men Stockholm smakar gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Jämtlands Postiljon, Hell med flera Rochefort, Westmalle och annan belgisk trappistöl Duvel Nils Oscar-ölerna Gillar de flesta andra finöl på systemet också; Samuel Adams, Kilkenny, Guinness etc; gillar öl helt enkelt! Redigerad 25 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 25 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Yes he is Gillar inte öl, sprit o cider för min del Fick enligt hultan skapa ett nytt konto, eftersom det inte gick att få bort hybernathingen.. Kan skriva ranking på favoriterna: Warsteiner Super bock Lapin kulta koff slotts guld salagard Sen resten vet jag inte riktigt, allt utom dansk pilsner går in och den där irländska skummölen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Tysk Beck's. Helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Justdeja, kan rekommendera Doppelbock 8,5% om man gillar starkt starköl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Justdeja, kan rekommendera Doppelbock 8,5% om man gillar starkt starköl Är du man så dricker du Arboga 10,2 Det jag skulle komma till är att det inte får vara för stark öl, tappar ju själva ölsmaken och går över till någon blandning av nått.... 7,2 drar jag min gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Öl är fan inte gott och jag gillar det inte. Folk säger att det handlar om att vänja sig men varför vänja sig vid något som inte smakar bra till att börja med? Nåväl, om jag måste välja favoriter så blir det Corona och Tiger Beer, dvs riktiga pissöl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Beck's och Corona är fina. Kamenitza blev en favorit när jag var i Bulgarien också, men det var väl mera temporärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Ta det i festråden, men jag verkligen älskar vilken öl som helsr så länge det är 3,5% Om jag dricker sprit så blir jag så här, dvs social och vill in i vilken tråd/topic som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Miller, Leffe (blonde), Becks, Staropramen, Heiniken, Budweiser, Bellman, Koff, Kilkenny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Heineken och Mariestad. Nästan de enda ölen jag dricker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts