Maxz Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Gillar hummer skarpt. Synd att man äter de så sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Därför att hela tråden är skapad som ett skämt. Hummertråden!, FD. Dagens fångst Humortråden!, FD. Dagens lol ... Pling? Ja och nu var jag skitseriös också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Ja och nu var jag skitseriös också. ... Hur skulle man veta det? Ditt tonläge går inte att höra över nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 (redigerad) ... Hur skulle man veta det? Ditt tonläge går inte att höra över nätet. JO DET GÅR VISSTE!1! Nej men varför anta att jag var seriös då? Redigerad 26 juli, 2007 av den0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 (redigerad) JO DET GÅR VISSTE!1! Nej men varför anta att jag var seriös då? Det hade nog varit större chans att man fattat det som att du var oseriös om du lagt till en " " eller en annan smiley. Redigerad 26 juli, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Har aldrig ätit Hummer, men fiskbullar i hummersås är gött dä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 JO DET GÅR VISSTE!1! Nej men varför anta att jag var seriös då? Jag vet inte hur du gör, men jag brukar utgå ifrån att folk menar det de säger. Om inte brukar de på något sätt indikera på det motsatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Om man ska köpa hummer, vart ska den vara ifrån då? Vart fångas den bästa hummern? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Jag vet inte hur du gör, men jag brukar utgå ifrån att folk menar det de säger. Om inte brukar de på något sätt indikera på det motsatta. Ja varför tycker du då att okka inte menar det han säger och att detta är en seriös tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Ja varför tycker du då att okka inte menar det han säger och att detta är en seriös tråd. För att det är sjukt uppenbart, och roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Otroligt att den här tramstråden fortfarande är öppen, det säger ju en hel del om standarden på forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Ja varför tycker du då att okka inte menar det han säger och att detta är en seriös tråd. Men för helvete, du är ju hopplös. Otroligt att den här tramstråden fortfarande är öppen, det säger ju en hel del om standarden på forumet.. Det säger att vi har humor? Edit: okka åtminstone. Redigerad 27 juli, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Det blir vad man gör det till. Tycker tråden håller sig på en bra nivå förutom alla off-topic inlägg om att det är en seriös tråd eller inte. Har man något att tillföra i diskussionen så skriver man det annars så struntar man i det. Om GTAsajtarna inte nappar på ämnet kommer tråden dö ut så småningom och om det finns villiga att disskutera så fortsätter tråden! "Om man ska köpa hummer, vart ska den vara ifrån då? Vart fångas den bästa hummern? Tack på förhand! smile.gif" Nån som är villig att svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Vad är det för något oseriöst med tråden, förrutom en något ironisk trådtitel? Det är en tråd där det skall diskuteras hummrar, inget konstigt med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Aaarå, det är gott. Förövrigt kanske han ville göra en hummer tråd och fick denna geniala idén? Helt klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts