okka Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Hej! Här talar vi om hummrar! Ätit någon god på sistone? Själv har jag lite att tillföra i ämnet, eftersom att jag sällan äter hummer. Åt dock god hummer på italiensk restaurant för några veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Hatar skaldjur överhuvudtaget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Hummer är RUGGIGT gott. Brukar dock bara äta det vid nyårsafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Du är för härlig ibland, okka! l'edit: Aldrig ätit hummer. Tror jag. Om inte morsan har smygit ner hummer i köttfärssåsen förstås. Redigerad 25 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Kick ass jävla tråd. Vi har just nu hummer (från turket tror jag) på jobbet, har det i fisksoppa och serverar det som förrätt, det KAN tyckas konstigt att servera på sommaren när det förknippas med nyårsafton, men det passar året runt med gott vin till. Det är riktigt gott och jag (utan att skryta) är en jävel på att öppna hummrar. Redigerad 25 juli, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Aldrig ätit hummer. Men jag är inte mycket för fisk och skaldjur. Jag hatar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Jodå, har både ätit och tillagat hummer ett par gånger. Riktigt gott. Har även åkt i en Hummer. Det ni... Redigerad 25 juli, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Hahaha. Jag har tyvärr aldrig ätit hummer, vad jag kan minnas. Älskar skaldjur i övrigt så jag kan tänka mig att det är jäkligt gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Varför är detta inte spam? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Varför är detta inte spam? D: För att det är hummer, dummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Uhm, har nog aldrig käkat hummer. Min familj är inte så mycket för skaldjur så det har väl inte blivit av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Jag har aldrig ätit hummer... Men jag skulle gärna prova då jag gillar skaldjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Palla denna tråden, jag trycker fel hela tiden när ja ska in på Humortråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Hummer är så jävla gott! Synd att det är så dyrt. Så jävla klockren tråd! FD Dagens fångst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 (redigerad) Jag har aldrig ätit en hummer, gillar inte plåt. Vill dock ha en hummer. Men dom är dyra. Fan. Bam Margera har en hummer. Han är cool. OnTopic: Har aldrig ätit en hummer, djuret alltså. Är egentligen inte så mycket för skaldjur, men räkor (räknas väl som det?) kan jag äta ibland. Redigerad 26 juli, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Hahahaha. Kräftor > Hummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Att folk ens tar det seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Att folk ens tar det seriöst Varför skulle vi inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Varför skulle vi inte? Därför att hela tråden är skapad som ett skämt. Hummertråden!, FD. Dagens fångst Humortråden!, FD. Dagens lol ... Pling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Saknas bara " " så hade tråden varit perfekt! Nej,aldrig ätit hummer,men egen fiskade kräftor o räkor det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts