RF-AT Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Men snälla lär dig snacka bättre svenska mannen. Vad vet de om jag sitter i rullstol? Jag har en muskelsjukdom som gör att jag inte kan springa eller klättra. Men det jävliga är att jag älskar sporter där man måste andvända kroppen mycket på ett sätt som inte jag kan. Därför så var det här ett perfekt spel för mig. Men jag sitter inte i rullis. Btw, nej man kan inte slå ner folk. Tyvärr måste jag lämna tillbaka spelet eftersom jag inte kan komma längre fram i det pga de där skorna som jag inte vet hur man vinner. Men det gör inget, jag hittar nog något bättre. Ilol: Tänk om jag skulle skära av min egen kuk , då skulle det väl inte skada med ett spel där man kan knulla heller? ! Okej... har du försökt att söka efter något på google?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 (redigerad) Tyvärr måste jag lämna tillbaka spelet eftersom jag inte kan komma längre fram i det pga de där skorna som jag inte vet hur man vinner. Få guld på alla utmaningar som kommer innan du ska möta Bam, jag minns inte vilken utmaning man ska klara. Redigerad 19 september, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Jag har redan lämnat tillbaka spelet och köpt Spartan: Total Warrior. Hack n slash är min stil det med . Men tack i alla fall kattälskaren. Jag rekomenderar dock fortfarande Freerunning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Jag har redan lämnat tillbaka spelet och köpt Spartan: Total Warrior. Hack n slash är min stil det med . Men tack i alla fall kattälskaren. Jag rekomenderar dock fortfarande Freerunning. Du lämnar tillbaka "ett av de roligaste spelen du kört" därför att du fastnar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Prince of persia då? Det är ju mkt hoppa runt klätra springa på vägar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 (redigerad) Du lämnar tillbaka "ett av de roligaste spelen du kört" därför att du fastnar? Tyvärr, det blir tråkigt när man försöker och försöker men aldrig lyckas. Plus att jag kanske drog lite förhastade slutsatser när jag sa det där om att det var det roligaste spelet jag kört. Jag skrev det när jag precis kört spelet för första gången. yoda: Jo POP är kul men inte tillräckligt enligt mig. Redigerad 19 september, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Tävlar man mot andra I detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Tyvärr, det blir tråkigt när man försöker och försöker men aldrig lyckas. Du är inte mycket av en gamer, är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Du är inte mycket av en gamer, är du? w0rd En polare till mig gjorde samma sak med.... super metroid tror jag det var. Palla såna lixx0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Jag har spelat sen jag var 6 år. Det är något som jag gör varje dag. Så jo visst är jag en gamer men jag ger upp lite för lätt. Orkar inte sitta med samma sak 700 gr och ändå inte lyckas. Cyprez: Jo man kan tävla mot andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Jag har spelat sen jag var 6 år. Det är något som jag gör varje dag. Så jo visst är jag en gamer men jag ger upp lite för lätt. Orkar inte sitta med samma sak 700 gr och ändå inte lyckas. Cyprez: Jo man kan tävla mot andra. Om du ger upp för lätt är du absolut inte en gamer. En gamer håller på tills händerna blöder och du har minst brustit 3 blodkärl i pannan. AKA. Spelat Ghosts n' Goblins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Jag har spelat sen jag var 6 år. Det är något som jag gör varje dag. Så jo visst är jag en gamer men jag ger upp lite för lätt. Orkar inte sitta med samma sak 700 gr och ändå inte lyckas. Cyprez: Jo man kan tävla mot andra. Fyfan. Hoppas de inte förvränger Le Parkours syfte och filosofi med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Om du ger upp för lätt är du absolut inte en gamer. En gamer håller på tills händerna blöder och du har minst brustit 3 blodkärl i pannan. Låter jävligt ohälsosamt. Glad att jag inte är som du min vän... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Låter jävligt ohälsosamt. Glad att jag inte är som du min vän... Pff, poser. Wannabe gamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Pff, poser. Wannabe gamer. Jag vill inte vara gamer. Jag vill ha ett eget liv också. Spela är jävligt roligt men man måste ju för fan fatta att vissa saker inte är bra för kroppen + att man måste ha egna vänner också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jag vill inte vara gamer. Jag vill ha ett eget liv också. Spela är jävligt roligt men man måste ju för fan fatta att vissa saker inte är bra för kroppen + att man måste ha egna vänner också. Hahah! Du har absolut inte en aning vad du snackar om va? Jag skämtade. Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Fan, vad svårt det här spelet är. Jag håller på att bli galen bara på grund av träningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Men snälla lär dig snacka bättre svenska mannen. Vad vet de om jag sitter i rullstol? Man kan mycket väl skriva och säga "Är han i rullstol?", fikonluder. EDIT: Och ja, jag svarade på ett gammalt inlägg. Redigerad 25 september, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Fan, vad svårt det här spelet är. Jag håller på att bli galen bara på grund av träningen.. Lyckades du hitta ett till PSP? Msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts