Jump to content

LeParkour spel

Renard
 Share

Recommended Posts

Men snälla lär dig snacka bättre svenska mannen. Vad vet de om jag sitter i rullstol?

Jag har en muskelsjukdom som gör att jag inte kan springa eller klättra. Men det jävliga är att jag älskar sporter där man måste andvända kroppen mycket på ett sätt som inte jag kan. Därför så var det här ett perfekt spel för mig. Men jag sitter inte i rullis. Btw, nej man kan inte slå ner folk. Tyvärr måste jag lämna tillbaka spelet eftersom jag inte kan komma längre fram i det pga de där skorna som jag inte vet hur man vinner. Men det gör inget, jag hittar nog något bättre.

Ilol: Tänk om jag skulle skära av min egen kuk , då skulle det väl inte skada med ett spel där man kan knulla heller? ^_^!

Okej... har du försökt att söka efter något på google??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du lämnar tillbaka "ett av de roligaste spelen du kört" därför att du fastnar?

Tyvärr, det blir tråkigt när man försöker och försöker men aldrig lyckas. Plus att jag kanske drog lite förhastade slutsatser när jag sa det där om att det var det roligaste spelet jag kört. Jag skrev det när jag precis kört spelet för första gången.

yoda: Jo POP är kul men inte tillräckligt enligt mig.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat sen jag var 6 år. Det är något som jag gör varje dag. Så jo visst är jag en gamer men jag ger upp lite för lätt. Orkar inte sitta med samma sak 700 gr och ändå inte lyckas.

Cyprez: Jo man kan tävla mot andra.

Om du ger upp för lätt är du absolut inte en gamer. En gamer håller på tills händerna blöder och du har minst brustit 3 blodkärl i pannan.

AKA. Spelat Ghosts n' Goblins.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat sen jag var 6 år. Det är något som jag gör varje dag. Så jo visst är jag en gamer men jag ger upp lite för lätt. Orkar inte sitta med samma sak 700 gr och ändå inte lyckas.

Cyprez: Jo man kan tävla mot andra.

Fyfan. Hoppas de inte förvränger Le Parkours syfte och filosofi med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor