Jump to content

LeParkour spel

Renard
 Share

Recommended Posts

Kan nagon har rekomendera ett spel med mycket LeParkour? Jag har aldrig hort om nagot spel som kretsar enbart kring amnet men det kanske finns nagot spel med LeParkour i sig? Kanske Marc Eccos Gettin Up?

Jag kan inte skriva svenskans tre bokstaver (ni vet vilka) eftersom jag skriver fran Gran Canaria.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Resa bort för att spela spel? ;>>

Eller ska du köpa där?

Anyways har ingen anning, maxpayne ? ^^

Som alla borde veta så är det bättre att köpa något i ett mindre EU förstört land,

eftersom det är billigare där.

Och nej Max Payne är inget Parkour spel.

Annars så finns det ett spel som heter Free Running som är till PSP och PS2.

Säg bara till att du inte köper en Piratversion, då måste du ha chippat.

En av mina vänner gjorde det misstaget när han var till Gran Canaria, och han hade inte chippat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Kan man slå ner folk?? och få vapen

Vet ej.. men vad är det roliga??

hur är det?:

Hoppa hoppa gå hoppa?

Men vad faan!

Det är ju som vilket sportspel som helst.

Fotboll: Springa, sparka, springa

Skateboard: Rulla, hoppa, kickflippa

Och tänk också på att Renard har ett funktionshinder, så det gör det inte tråkigare heller

att kunna använda en virtuell kropp som han egentligen vill använda sin egna kropp.

Tänk om jag skulle skära kuken av dig, då skulle det väl inte skada med ett spel där man kan knulla heller? ^_^ (No offense)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad faan!

Det är ju som vilket sportspel som helst.

Fotboll: Springa, sparka, springa

Skateboard: Rulla, hoppa, kickflippa

Och tänk också på att Renard har ett funktionshinder, så det gör det inte tråkigare heller

att kunna använda en virtuell kropp som han egentligen vill använda sin egna kropp.

Tänk om jag skulle skära av min egen kuk , då skulle det väl inte skada med ett spel där man kan knulla heller? ^_^ (No offense)

Är han i rullstol??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är han i rullstol??

Men snälla lär dig snacka bättre svenska mannen. Vad vet de om jag sitter i rullstol?

Jag har en muskelsjukdom som gör att jag inte kan springa eller klättra. Men det jävliga är att jag älskar sporter där man måste andvända kroppen mycket på ett sätt som inte jag kan. Därför så var det här ett perfekt spel för mig. Men jag sitter inte i rullis. Btw, nej man kan inte slå ner folk. Tyvärr måste jag lämna tillbaka spelet eftersom jag inte kan komma längre fram i det pga de där skorna som jag inte vet hur man vinner. Men det gör inget, jag hittar nog något bättre.

Ilol: Tänk om jag skulle skära av min egen kuk , då skulle det väl inte skada med ett spel där man kan knulla heller? ^_^!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor