brunstgnägg Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Vad tycks? Omslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Vad tycks? Omslag Nja, så där... Går säkert att få finare. Reportar dock den andra tråden då det råkat bli dubbla trådar av samma sak. Välkommen till forumet btw Redigerad 25 juli, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Lite tråkigt eftersom det är precis samma som på spelfodralet. Ändringar skulle vara fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Öhm...inge vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Vad tycks? Omslag Jag fattar inte, du har bara skrivit dit "THE MOVIE" i vit text. Om du är så stolt att du startar en ny tråd får du liksom se till att det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Ska du göra en fim eller är det bara en idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 26 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 (redigerad) Jag hade tänkt att göra en långfilm, men jag har inga skådisar. PS. Jag använde Photoshop, Paint och Microsoft Digital Image 2006 Standard Edition Editor för att ändra bilden. Ursäkta för de dubbla trådarna! Redigerad 26 juli, 2007 av brunstgnägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Jag hade tänkt att göra en långfilm, men jag har inga skådisar. PS. Jag använde Photoshop, Paint och Microsoft Digital Image 2006 Standard Edition Editor för att ändra bilden. Ursäkta för de dubbla trådarna! Jadu, lycka till med filmen. Först behöver du tillstånd av R*, och det tror jag inte att du får. Skulle du mot förmodan få det så behöver du en j*vla massa pengar för att kunna finansiera projektet. För att inte tala om allt material och teknik som du behöver. Sen kommer du nog inte att kunna göra en film bara sådär alldeles själv. Du får nog anlita ett företag/filmindustri, vad fan det heter???, för att lyckas med det hela. Plus mycket annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 27 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Jag har filmredigeringsprogrammet Adobe Premiere Elements 2.0 på datorn! Jag har redan gjort 104 sekunder av filmen. Har inte skrivit namnen på skådespelarna än. Redigerad 27 juli, 2007 av brunstgnägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Kul, lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Lycka till med filmen ska bli kul att se din film sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Det låter som en bra idé tycker jag. Jag skulle gärna se filmen när den är färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Är detta på allvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Sjukt snyggt omslag, man märker att du har lagt ner tid på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Jadu, lycka till med filmen. Först behöver du tillstånd av R*, och det tror jag inte att du får. Skulle du mot förmodan få det så behöver du en j*vla massa pengar för att kunna finansiera projektet. För att inte tala om allt material och teknik som du behöver. Sen kommer du nog inte att kunna göra en film bara sådär alldeles själv. Du får nog anlita ett företag/filmindustri, vad fan det heter???, för att lyckas med det hela. Plus mycket annat... Skit i tillståndet, använd SA-MP, fraps och Vegas så får du Ghost Motel: Surive the Night... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 20 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Är detta på allvar? Ja! Klart som korvspad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Lycka till, kommer inte bli något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Vänta lite, vi pratar inte machinima nu? erm...lycka till då antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Ser fram emot en trailer. Kommer att bli svårt att genomföra. Hoppas du känner en hop av svarta skådisar. Hur hade du tänkt genomföra projektet? Råder dig till att skaffa röstskådisar Istället. Du kan gärna göra en trailer eller lägga upp de 104 sekunderna om de inte är ett intro. Redigerad 22 augusti, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 6 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 När jag har några villiga svarta skådisar kan jag skriva in deras namn i det 104 sekunder långa filmklippet och lägga upp det på någon sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts