Jump to content

HÅRDA REGLER MOT WAREZ!

Hultenius
 Share

Recommended Posts

Det blev inget inträdde i den innersta webring den här gång då men det kommer fler gånger.

Inte för att R* har sagt något men jag anar det då det inte fanns nån länk till GTAsajten på den officiella VC-sidan.

De hårda reglerna mot wares kommer dock inte att ändras det minsta!

Inatt fick jag i alla fall en adress och ett tillfälligt lösenord till Rockstars utvecklingsserver, något som jag är rätt nöjd med B)

Tyvärr fick jag bara se en mycket liten del av servern bestående av en mapp och en zip-fil på 12 mb som innehöll bilderna (originalen då) som GameSpy hade (ja dom tog ca 1.5 mb styck!).

Men det är ju tanken som räknas :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det blev inget inträdde i den innersta webring den här gång då men det kommer fler gånger.

Inte för att R* har sagt något men jag anar det då det inte fanns nån länk till GTAsajten på den officiella VC-sidan.

Var inte alltför säker på det...

På Vice City PC sajten, under Webring står det följande:

You know where to go for all those unofficial mods, skins, forums, news updates and rumors.

You don't? Here's a selected group of some of the top fansites in our Grand Theft Auto webring.

Observera "a selected group", dom tar alltså inte med alla GTA sajter som ingår i webringen. Dessutom är dom sajter som står under "and some of our international friends" två tyska och en polsk. Det finns väldigt många fler människor som pratar tyska, eller polska än som pratar svenska... :DB)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men de som visas på sidan är i den innersta webringen (inte bara några slumpade sajter). Det finns säkert fler än GTAsajten (kanske även värdigare) som hänger på dörren att få komma in men det är svårt. Fast det verkar vara lika svårt att komma ur webringen som att komma in i den. GTAVice.com har t.ex. bara uppdaterats en gång på 6 månader (!) och GTA World (som jag förövrigt aldrig hört talas om) har inte uppdateras sedan den första januari.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor