Joey Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 asså vad måste vi göra för att komma med i webbringen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 asså vad måste vi göra för att komma med i webbringen?? Sluta prata om allt som hör till Volvo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 asså vad måste vi göra för att komma med i webbringen?? Det vet man aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Sluta prata om allt som hör till Volvo! va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 va? Han drog ett värdelöst skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Han drog ett värdelöst skämt. jag fattade det inte..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 jag fattade det inte..... Jo Joey gillar Volvo och så försökte jägaren göra sig rolig över att säga att man inte fick det om man skulle komma ini webbringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Det här är kanske är lite dumt att fråga men, Kan man få mejl- addressen till R* huvud kontor :"> :"> PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Det här är kanske är lite dumt att fråga men, Kan man få mejl- addressen till R* huvud kontor :"> :"> PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!................. Hehe, nej Använd mountoff@rockstargames.com istället, förvänta dig dock inget svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 (redigerad) Sluta prata om allt som hör till Volvo! (:!!! vad menar du med det??? JAA!! nu fattar jag...HE HE Redigerad 25 februari, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Hehe, nej Använd mountoff@rockstargames.com istället, förvänta dig dock inget svar... OK....... men kan du inte typ starta nåt ställe på sidan där man kan ställa frågor och sen så mejlar du dem till R* och sedan skriver du svaret på sidan!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 OK....... men kan du inte typ starta nåt ställe på sidan där man kan ställa frågor och sen så mejlar du dem till R* och sedan skriver du svaret på sidan!!!!!! Jag tvivlar på det... det är bara IGN som fått göra så hittills... Kanske skicka in tips i så fall men inte frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag tvivlar på det... det är bara IGN som fått göra så hittills... Kanske skicka in tips i så fall men inte frågor... Synd..... :'( Men varför får bara IGN bara göra så???? alla sidor har väl lika mycket rätt at göra det!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Det skulle inte gå om R* var tvugna att svara på frågor från alla GTA-sidor. Varför dom valde just IGN vet jag inte med R* och IGN verkar ha ett bra samarbete + att IGN har otroligt många besökare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Det skulle inte gå om R* var tvugna att svara på frågor från alla GTA-sidor. Varför dom valde just IGN vet jag inte med R* och IGN verkar ha ett bra samarbete + att IGN har otroligt många besökare. ign är väl den absolut största spelsidan vad jag vet ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Det är väl okej att ha br**da spel hemma bara man inte snackar om det här? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Det är väl okej att ha br**da spel hemma bara man inte snackar om det här? Exakt... det du gör utanför GTAsajten kan jag inte ta ansvar för men här på GTAsajten är det warez-fritt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Exakt... det du gör utanför GTAsajten kan jag inte ta ansvar för men här på GTAsajten är det warez-fritt! Får man snacka om mp3??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Får man snacka om mp3??? Ja för det är lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 nej för det är inte lagligt!! inte alla filer! de som finns på mp3.com är lagliga och så vitt jag vet så är det nästan allt men man ska passa sig när det gäller vissa filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts